
تبلیغات اینستاگرام از اصول خاص و دسته بندیهای خاصی پیروی میکنند. رساندن مفهوم از طریق انتقال تجربه موفق به روش استفاده از افراد تاثیرگذار، یکی از بهترین روشهای برندینگ و مارکتینگ در عصر دیجیتال است. درنظر داشته باشید که ممکن است در اینفلوئنسر مارکتینگ، چالش هایی مثل برقراری ارتباط، روشن سازی انتظارات و عدم رضایت از اجرای کمپین برای برندها و اینفلوئنسرها به وجود آید. این مشکلات باعث تجربه ناخوش آیند و از بین رفتن اعتماد برای هر دو طرف میشود. در حالی که چنکا با ارائه سرویسهای حرفهای، پل ارتباطی مطمئنی را میان برندها و اینفلوئنسرها ایجاد می کند. چنکا اجرای باکیفیت و مطابق میل برند را تضمین میکند و در صورت عدم رعایت این موضوع، هزینه را به برند بازمیگرداند.
چنکا زمینهای را برای ارتباط برندها با اینفلوئنسرهای مناسب به وجود آورده است. برندها کمپین های تبلیغاتی را در چنکا ایجاد میکنند و پس از مشارکت اینفلوئنسرها، میتوانند درخواستهای آنها را بررسی کرده و اینفلوئنسرهای مناسب را انتخاب کنند. از سوی دیگر، اینفلوئنسرها با چنکا اعتمادی بیشتری نسبت به برندها پیدا می کنند و راحت تر وارد مشارکت با آنها می شوند. ایجاد اعتماد کامل و دوطرفه برای برند و اینفلوئنسر، استفاده از تکنولوژیهای بالا برای سرعت و کیفیت اجرا در کمپینها، از مزایای چنکا برای کسب و کارها است. چنکا در مرکز فناوریهای پیشرفته دانشگاه شریف مستقر است.