شناسهٔ خبر: 21770498 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی‌‌من | لینک خبر

Chanka.ir

صاحب‌خبر -

تبلیغات اینستاگرام از اصول خاص و دسته‏ بندی‏های خاصی پیروی می‏کنند. رساندن مفهوم از طریق انتقال تجربه موفق به روش استفاده از افراد تاثیرگذار، یکی از بهترین روش‏های برندینگ و مارکتینگ در عصر دیجیتال است. درنظر داشته باشید که ممکن است در اینفلوئنسر مارکتینگ، چالش هایی مثل برقراری ارتباط، روشن سازی انتظارات و عدم رضایت از اجرای کمپین برای برندها و اینفلوئنسرها به وجود آید. این مشکلات باعث تجربه ناخوش آیند و از بین رفتن اعتماد برای هر دو طرف می‎شود. در حالی که چنکا با ارائه سرویس‎های حرفه‎ای، پل ارتباطی مطمئنی را میان برندها و اینفلوئنسرها ایجاد می کند. چنکا اجرای باکیفیت و مطابق میل برند را تضمین می‏کند و در صورت عدم رعایت این موضوع، هزینه را به برند بازمی‏گرداند.
چنکا زمینه‎ای را برای ارتباط برندها با اینفلوئنسرهای مناسب به وجود آورده است. برندها کمپین های تبلیغاتی را در چنکا ایجاد می‎کنند و پس از مشارکت اینفلوئنسرها، می‎توانند درخواست‎های آن‎ها را بررسی کرده و اینفلوئنسرهای مناسب را انتخاب کنند. از سوی دیگر، اینفلوئنسرها با چنکا اعتمادی بیشتری نسبت به برندها پیدا می کنند و راحت تر وارد مشارکت با آن‎ها می شوند. ایجاد اعتماد کامل و دوطرفه برای برند و اینفلوئنسر، استفاده از تکنولوژی‏های بالا برای سرعت و کیفیت اجرا در کمپین‏ها، از مزایای چنکا برای کسب و کارها است. چنکا در مرکز فناوری‏های پیشرفته دانشگاه شریف مستقر است.