شناسهٔ خبر: 2166267 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

کفه ترازو در دربی به نفع استقلال است؛

عابدینی: نظام باشگاهداری استقلال بهتر از پرسپولیس بوده / مردم دارند باور می کنند فوتبال دارد می میرد

کفه ترازو به نفع استقلال است اما اگر تنها ۷ بازیکن پرسپولیس ۳۵ درصد حمید درخشان در زمان بازیگری اش باشند استقلال را می بریم.

صاحب‌خبر -

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: در حال حاضر مثل چند سال اخیر کفه ترازو در دربی به نفع استقلال است.

امیر عابدینی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در چند سال اخیر باشگاه استقلال نسبت به پرسپولیس شرایط بهتری داشته و کفه ترازو به نفع آبی ها بوده، چون استقلال یک مدیریت با ثبات داشته و در بخش مربی و بازیکن کمتر تغییر داشته است و فکر می کنم نظام باشگاهداری استقلال بهتر از پرسپولیس بوده است.

وی افزود: ما در پرسپولیس در سال های اخیر مشکلات زیادی داشته ایم و تغییرات زیادی هم در مدیریت و مربی و بازیکن داشته ایم. مردم الان از این دو تیم توقع دارند که بدون توجه به حرف و حدیثها و حاشیه ها در زمین فوتبالی را به نمایش بگذارند که در خور نام دو تیم بزرگ باشد و این دو تیم اگر حاشیه ها را کنار بگذارند بیشترین نفرات را در تیم ملی خواهند داشت. مهم نیست کدام تیم برنده دربی می شود و فقط خوب بازی کنند چون مردم یواش یواش باور می کنند که فوتبال دارد می میرد.

عابدینی در پایان گفت: کفه ترازو به نفع استقلال است، اما اگر تنها ۷ بازیکن پرسپولیس ۳۵ درصد حمید درخشان در زمان بازیگری اش باشند استقلال را می بریم. اگر هم ۳۵ درصد درخشان نیستند حداقل حرمت او رانگه دارند و به درخشان احترام بگذارند.

نظر شما