شناسهٔ خبر: 21636322 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

با حکمی از سوی سرلشکر باقری؛

مدیرعامل جدید موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منصوب شد

تهران - ایرنا - رئیس ستاد کل نیروهای مسلح علی اصغر جعفری را به عنوان مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار دفاعی ایرنا، دومین جلسه هیات امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس صبح امروز به ریاست سرلشکر باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح و با حضور اعضای هیات امنای این موزه در محل ستادکل نیروهای مسلح برگزار شد.
در این جلسه «علی‌اصغر جعفری» طی حکمی از سوی سرلشکر پاسدار محمد باقری به مدت سه سال به عنوان مدیرعامل جدید موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منصوب شد.
پیش از این، سردار «جواد خضرایی» مدیرعاملی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را بر عهده داشت.

متن حکم سرلشکر باقری به این شرح است:
جناب آقای دکتر علی اصغر جعفری به استناد تبصره دوم ماده هفت و ماده 10 اساس‌نامه مصوب 1395/12/1 مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا و با پیشنهاد رئیس ستادکل نیروهای مسلح و مصوبه 96/7/6 هیئت امنای موزه و نظر به سوابق علمی و تجارب ارزنده در مسئولیت‌های مختلف، جنابعالی را به عنوان مدیرعامل و عضو حقوقی هیئت مدیره موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای مدت سه سال منصوب می‌نمایم.
انتظار می‌رود، برابر وظایف مندرج در ماده 11 اساس‌نامه، مصوبات، هیئت امنا، مصوبات هیئت مدیره موزه و با هماهنگی کامل رئیس، اعضا، هیئت مدیره و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با مشارکت‌ سازمان‌های نیروهای مسلح و دستگاه‌های کشوری و مؤسسات مردم نهاد نسبت به اداره تکمیل و معرفی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اقدام نمایید.
ضروری است، هماهنگی لازم با شهردار محترم تهران در زمینه تامین بودجه برابر ماده 13 اساس‌نامه صورت پذیرد.
ان شا الله با توکل و استمداد از خداوند تبارک و تعالی و پیروی از صراط نورانی حضرت امام خمینی(ره) و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌‌ای عزیز و شهیدان والامقام در انجام مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح و رئیس هیئت امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
سرلشکر پاسدار محمد باقری

**برگزاری دومین جلسه هیات امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
دومین جلسه هیات امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس صبح امروز (پنج‌شنبه 6 مهر) در هفتمین روز از هفته دفاع مقدس به ریاست سردار سرلشکر پاسدار 'محمد باقری' رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.
'محسن هاشمی' رئیس شورای شهر تهران، امیر سرتیپ 'امیر حاتمی' وزیر دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح، سردار سرتیپ 'حسین اشتری' فرمانده نیروی انتظامی،
'محمدعلی نجفی' شهردار تهران، سردار سرتیپ بسیجی 'بهمن کارگر' رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس هیات مدیره موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، 'عبدالعلی علی‌عسگری' رئیس سازمان صدا و سیما، حجت‌الاسلام والمسلمین 'محمدعلی شهیدی' رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و 'محمدجواد حق‌شناس' عضو شورای شهر تهران در این جلسه حضور داشتند.
در این جلسه با تصمیم اعضا و با حکم سرلشکر باقری رئیس هیئت امنای موزه، علی‌اصغر جعفری به عنوان مدیرعامل جدید موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منصوب شد.
«باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت» که زیر نظر شهرداری تهران فعالیت داشت و موزه‌ای که در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح در حال ساخت بود، با تایید رهبر معظم انقلاب اسلامی در هفتم اسفندماه سال گذشته با هم ادغام شدند، که از آن هنگام به عنوان «موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» شناخته شد.
اجتمام(1)**7029** تنظیم: فرهاد شرف پور*انتشار:امیرکاردان راد

انتهای پیام /*

نظر شما