غرفه داران در یک جمله از نمایشگاه مطبوعات گفتند
تهران-ایرنا- مسئولان و غرفه داران بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها که ششمین روز از عمر خود را طی می کند، این رویداد را ویترین رسانه ها، تعامل چهره به چهره با مخاطبین، جام جهانی مطبوعات، رویداد بزرگ و برخی نیز آن را فرصتی مغتنم برای ارتقاء کیفیت اصحاب رسانه عنوان می کنند.
صاحبخبر - به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا، در این میان عده ای نیز در فضای پرشور و شوق اصحاب رسانه در نمایشگاه توصیف این رویداد بزرگ فرهنگی را در یک جمله کاری سخت عنوان کرده و می گویند که نمایشگاه را نمی توان در خلاصه کرد . به هرحال آنچه در این مهم به چشم می خورد تعامل چشم گیر و نزدیک رسانه ها با یکدیگر به منظور ارتقاء کیفیت کار رسانه ای در راستای اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که آنهم از دیدگاه های مختلف و تنها در یک جمله به رشته تحریر درآمده و جای تقدیر و قدردانی از تمامی دست اندرکاران آنرا بر می تابد. 'احسان حامد مقدم' مسئول غرفه موسسه همشهری ارتقاء کیفی رسانه ها و فرصتی مغتنم برای شناسایی نقاط ضعف و قوت را از برجسته ترین مزایای برپایی نمایشگاه عنوان نمود. ' سید وحید موسوی' مسئول غرفه خبرگزاری مهر نیز نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها را در یک جمله رویداد بزرگ فرهنگی، هم افزایی مردم و رسانه ها که کارکردهای تخصصی خودشان را از دست داده اند عنوان کرد. ' سجاد خیرآبادی' از 'خبرگزاری خانه ملت' نیز بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها را جام جهانی رسانه های کشور نام نهاد و خواستار اطلاع رسانی شفاف همکاران از تمامی مسایل کشور شد. ' سید کمال الدین محمدیان' مسئول غرفه 'روزنامه اطلاعات' نیز گفت: نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها مکانی خاص برای موضوعی خاص است. ' حمید رضا رزازی' مسئول غرفه 'خبرگزاری فارس' می گوید: به عقیده من نمایشگاه ویترین رسانه ها و اصحاب قلم برای ارایه چگونگی رویکرد از مسایل مختلف داخلی و خارجی است. 'پریسا جهان فر' مسئول غرفه 'دو هفته نامه راز' نیز گفت: نمایشگاه مکانی مناسب برای تعامل صنفی همکاران رسانه ای است و اطلاع رسانی درست به مردم را توصیه می کنم. حجت الاسلام ' رحیم جعفری' مسئول غرفه مجله ' افق' حوزه علمیه قم، نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها را میدان معرفی محصولات فرهنگی، ارتباط چهره به چهره رسانه ها با مخاطبین و فضای رسانه ایی بدون واسطه عنوان کرد. ' امیر حسین ذاکری ' مسئول غرفه 'روزنامه آفتاب یزد' نیز نمایشگاه مطبوعات را محل ارایه کالاهای فرهنگی و تامل رسانه ای و مستقیم با مخاطبین می داند. 'حسن ضابطی' مسئول غرفه 'خبرگزاری تسنیم' بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها را محل تلقی مخاطبان و تولید کنندگان اطلاعات و اخبار و آشنایی نزدیک با دست اندرکاران اصحاب قلم عنوان کرد. ' بازار دوستی' ، ' مکانی برای تجدید پیمان رسانه ای با همکاران' ، ' محل تبادل نظر، اندیشه' و 'گپی دوستانه' تعریف نمایشگاه در یک جمله به نقل از ' پیمان مراد خانی' مسئول غرفه روزنامه شهروند است. ' صحرا علومی' مسئول غرفه ماهنامه ' سپیده دانایی' نمایشگاه را مجالی برای ارتباط دوسویه ، نیاز شناسی و تامل با مخاطبان رسانه ای مطرح کرد. ' نمایشگاه جشنواره ای مناسب برای دیدار دوستان اهل قلم و اصحاب رسانه بدور از هر گونه کاغذ بازی اداری نیز تعریف نمایشگاه در یک جمله به نقل از ' حسین جمشیدی لاریجانی' مسئول غرفه 'روزنامه آسیا' می باشد. فرصت حضور رسانه ها در مکانی مناسب با هدف تامل و تفاهم رسانه و مخاطب از نزدیک و به صورت چهره به چهره، جمله 'سید اکیر یعقوبی' مسئول غرفه 'روزنامه جام جم ' می باشد. ' اعظم کبیری' مسئول غرفه مجله ' موفقیت' نیز بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها را شور، هیجان، ارتباطات جدید، دیدار نزدیک مخاطبان با رسانه ها، خستگی، انرژی و نشاط عنوان کرد. ' پگاه حیاتی' مسئول غرفه مجله 'اشراق' نیز با کمی تعامل و تفکر گفت: نمایشگاه جایی که ، چی بگم خیلی سخت است. بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها که ششمین روز از عمر بیستمین سال تولد خود را سپری می کند بیست و سوم آبان ماه جاری با کوله باری از تجربه پرونده خود را می بندد. فراهنگ**1933**1601**∎