شناسهٔ خبر: 21577297 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رییس اتاق بازرگانی اصفهان در همایش هوای پاک اظهار داشت:

اصفهان در حسرت هوای پاک؟!

امروز ارتقای کمیت‌ها در استان سبب بروز و افزایش مشکلات زیست‌محیطی شده است.

صاحب‌خبر -

ایلنا: رییس اتاق بازرگانی استان اصفهان در همایش هوای پاک گفت: امروز ارتقای کمیت‌ها در استان سبب بروز و افزایش مشکلات زیست‌محیطی شده است.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از اصفهان، " خسرو کساییان "، با بیان اینکه در حال حاضر اصفهان با آلاینده‌های جوی دست و پنجه نرم می‌کند، اظهار داشت: امروز جای هوای پاک در اصفهان خالی است.

وی با تاکید بر اینکه در گذشته اصفهان با مشکلات زیست محیطی مواجه نبوده است، اضافه کرد: با توسعه و پیشرفت فناوری‌ها با مشکلات زیست محیطی بسیاری در استان مواجه شده‌ایم و آلاینده‌های جوی در استان روز به روز در حال افزایش است.

رییس اتاق بازرگانی استان اصفهان با بیان اینکه تمام مجموعه‌ها در استان به دنبال ارتقای کمیت‌ها هستند، تاکید کرد: امروز ارتقای کمیت‌ها در استان سبب بروز و افزایش مشکلات زیست محیطی شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در کشور‌هایی مانند چین، ایران و هند که در حال پیشرفت هستند، ارتقای کمیت‌ها به عنوان امری مهم قلمداد می‌شود، ادامه داد: امروز کیفیت‌ها در استان و کشور ایران فدای کمیت‌ها شده و مسوولان باید در برنامه‌های خود تجدید‌نظر کنند.

" کسائیان "، با بیان اینکه مسوولان باید به ارتقای کیفیت‌ها توجه کنند، تاکید کرد: ما باید در راستای انتقال محیط زیست مطلوب و عاری از آلایندگی به نسل‌های آینده تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت فعلی هوای اصفهان در شان مردم اصفهان نیست، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی باید برای خروج از بحران آلودگی هوا و مشکلات زیست محیطی موجود در استان انجام شود.

نظر شما