شناسهٔ خبر: 21383549 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

والیبال جام قهرمانان بزرگ جهان؛ تیم ملی ایران مغلوب برزیل شد

تهران - ایرنا- تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود از مسابقات جام قهرمانان بزرگ جهان در ژاپن با قبول شکست سه بر صفر مقابل برزیل نخستین شکست خود را در این رقابت ها تجربه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا،سومین روز از مسابقات والیبال جام قهرمانان بزرگ مردان جهان امروز (جمعه) با سه دیدار در شهر اوساکا ژاپن پیگیری می شود.
در نخستین دیدار امروز تیم های ایران و برزیل درحالی سیزدهمین جدال تاریخی خود را در جام قهرمانان بزرگ انجام دادند که ایران با دو پیروزی و چهار امتیاز در صدر جدول این رقابت‌ها قرار داشت و برزیل با یک برد و یک باخت سه بر 2 مقابل ایتالیا و کسب چهار امتیاز در جایگاه سوم بود.
سرو قامتان ایران در این دیدار و در سه ست پیاپی بانتیجه 25 بر 23 ، 25 بر 19 و 25 بر 15 نتیجه را به تیم ملی برزیل واگذار کردند.
ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ابتدای این مسابقه از ترکیب سعید معروف، امیر غفور، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی، محمد موسوی، سامان فائزی و مهدی مرندی استفاده کرد.
ست اول:
وقت استراحت اول ست نخستن این دیدار با برتری 8 بر 6 ایران به پایان رسید اما به رغم تساوی دو تیم در امتیاز 22 برزیل ست نخست را با نتیجه 25 بر 22 به سود خاتمه داد.
در ست دوم نیز به رغم تلاش بازیکنان ایران این تیم برزیل بود که با نتیجه 25 بر 19 به برتری رسید.
ملی پوشان ایران در ست سوم شروع طوفانی داشتند و در ابتدای این ست با نتیجه پنج بر صفر از حریف قدرتمند خود پیش بودند. اما در نهایت در این ست نیز با نتیجه 25 بر 15 مغلوب برزیل شدند.
در این دیدار «والاس دسوزا» بازیکن شماره 8 برزیل با کسب 15 امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن زمین را به دست آورد و میلاد عبادی پور دریافت کننده تیم والیبال کشورمان نیز با 9 امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن تیم ایران بود.
سروقامتان ایران در دو دیدار قبلی خود مقابل تیم های ایتالیا و آمریکا با نتیجه مشابه سه بر دو موفق به پیروزی شده بودند.
در دیگر دیدارهای امروز جمعه تیم های والیبال فرانسه و آمریکا از ساعت 11 و 10 دقیقه و ایتالیا و ژاپن از ساعت 14 و 45 دقیقه مقابل هم صف آرایی می کنند.
تیم ملی والیبال ایران فردا در چهارمین دیدار خود ساعت 14 و 45 دقیقه به مصاف ژاپن میزبان مسابقات می رود.
هفتمین دوره مسابقات والیبال جام قهرمانان بزرگ مردان جهان که از 21 شهریورماه در شهر ناگویا ژاپن آغاز شده بود، 26 شهریورماه با معرفی تیم های برتر در اوساکا به پایان می رسد.
در این دوره از رقابت های تیم های ایران، آمریکا، فرانسه، برزیل، ایتالیا و ژاپن میزبان حضور دارند..
تیم ملی والیبال ایران برای سومین دوره در جام قهرمانان قاره‌ها حضور می‌یابد و در دو دوره قبلی به ترتیب در سال های 2009 و 2013 به عناوین پنجم و چهارم دست یافته است.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید
ورزشی**9029** 1701
خبرنگار: محمد مهدی موذن**انتشار: حمید قدیمی

انتهای پیام /*

نظر شما