شناسهٔ خبر: 21348245 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

استقرار 772 پایگاه جشن عاطفه‌ها در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: 772 پایگاه در سطح استان آمادگی همکاری و جلب مشارکت‌های مردم در جشن عاطفه‌های امسال را دارند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از ایسنا، علی ملک‌پور اظهار کرد: به منظور توسعه و گسترش فرهنگ انفاق و نیکوکاری، جشن عاطفه‌ها از شهریور ماه سال جاری امسال آغاز شده و 772 پایگاه در سطح استان آمادگی همکاری و جلب مشارکت‌های مردم را دارند . 
ملک‌پور افزود: جشن عاطفه‌ها با شعار «مهر در انتظار همدلی» و با همکاری آموزش و پرورش، بسیج سازندگی، سازمان دانش آموزی و مؤسسات خیریه برگزار می‌شود .
وی با بیان اینکه سال گذشته یک میلیارد و 361 میلیون تومان در جشن عاطفه به نیازمندان کمک شده است، افزود: 36 مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد، 16 دفتر کمیته امداد، 20 پایگاه نمازجمعه و 700 مدرسه سطح استان آماده دریافت کمک‌های خیران و نیکوکاران استان به منظور رفع نیاز نیازمندان در شروع آغاز سال تحصیلی جدید هستند .
ملک‌پور با اشاره به اینکه امسال جشن عاطفه‌ها ۲۳ شهریور در پایگاه‌های کمیته امداد ، ۲۴شهریور درمیعادگاه نماز جمعه و ۱۹ مهر در سطح مدارس استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: از ابتدای شهریورماه بیش از 15 میلیون تومان کمک‌های نقدی و بیش از 220 میلیون تومان کمک‌های غیر نقدی در قالب جشن عاطفه‌ها به دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت استان کمک شده است .
وی با اشاره به اینکه سه هزار و 740 دانش‌آموز و یک هزار و 70 دانشجو تحت حمایت این نهاد هستند، خاطرنشان کرد: نیکوکاران و مردم نوع‌دوست می‌توانند برای شرکت در جشن عاطفه‌ها از طریق شماره‌گیری کد #038*1*۸۸۷۷* یا پرداخت از طریق اپلیکیشن سکه و یا مراجعه به سایت emdad.ir کمک‌های خود را به آسانی پرداخت کنند .

نظر شما