شناسهٔ خبر: 21341200 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جشن عاطفه ها فرصتی برای مهرورزی و همدلی

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کردستان گفت: جشن عاطفه ها فرصتی برای مهروزی و مشارکت خیران در جهت تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان نیازمند است.

صاحب‌خبر -

جشن عاطفه ها فرصتی برای مهرورزی و همدلی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،هیوا رحیمی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کردستان با بیان اینکه جشن عاطفه ها هر ساله با هدف ترویج سنت حسنه انفاق و نیکی و اشاعه فرهنگ نوع دوستی و کمک به رفع نیاز دانش آموزان بی بضاعت برگزار می شود، گفت: این جشن با بهره گیری از ظرفیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بالقوه در سطح جامعه انجام می شود.

وی افزود: این جشن با شعار مهر در انتظار همدلی و طی دو مرحله انجام می شود که مرحله اول در روزهای 23 شهریور در پایگاه های اصلی در سطح شهر و 24 شهریور در میعادگاه های نماز جمعه برگزار می شود.

رحیمی در ادامه گفت: مرحله دوم این جشن در 19 مهر ماه و با هدف بهره گیری از ظرفیت های موجود در میان دانش آموزان در سطح مدارس برگزار خواهد شد و با همکاری مدیران مدارس همه کمک های جمع آوری شده در بین دانش آموزان نیازمند همان محل توزیع خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون7 هزار دانش آموز نیازمند تحت حمایت این نهاد در سطح استان می باشد، افزود: جشن عاطفه ها فرصتی برای همدلی، مهرورزی و مشارکت خیران در جهت تامین نیازمندی های تحصیلی این دانش آموزان است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کردستان با اشاره به اینکه خیران می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را از طریق این نهاد به دست دانش آموزان نیازمند برسانند، بیان کرد: سامانه پیامکی 087#*8877* نیز یکی از ظرفیت هایی است که با هدف تسهیل به پرداخت کمک به نیازمندان استان کردستان اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/

برگزاری جشن عاطفه ها در کردستان

نظر شما