شناسهٔ خبر: 21319448 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان خبر داد:

استقرار ۲۱۴ پایگاه جشن عاطفه‌ها در سیستان و بلوچستان

زاهدان - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان از برگزاری جشن عاطفه‌ها در آستانه بازگشایی مدارس در ۲۱۴ پایگاه ثابت و سیار در سطح این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان، رضا شهرکی اظهار داشت: امسال ۲۱۴ پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه‌ها برای تأمین نیازهای تحصیلی فرزندان خانواده‌های نیازمند در سراسر استان سیستان و بلوچستان مستقر می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان افزود: مرحله نخست جشن عاطفه‌ها ۲۳ و ۲۴ شهریور ماه در پایگاه‌های اصلی و میعادگاه‌های نماز جمعه سیستان و بلوچستان و مرحله دوم ۱۹ مهرماه در سطح مدارس استان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دغدغه ما تامین مایحتاج دانش‌آموزان بی‌بضاعت و کم‌برخوردار است و انتظار می‌رود مردم خیر استان در جشن عاطفه‌ها نیازمندان را فراموش نکنند؛ دفاتر کمیته امداد در ۱۹ شهرستان سطح استان آمادگی لازم جهت دریافت کمک‌های مردم نیکوکار برای توزیع بین‌دانش آموزان و دانشجویان نیازمند را دارند.

شهرکی در مورد تامین مایحتاج دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد در سطح استان پهناور سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل شروع مدارس دغدغه اصلی ما تامین لوازم تحریر و پوشاک دانش‌آموزان پیش از آغاز سال تحصیلی است و تاکنون از ۳۶ هزار دانش‌آموز تحت پوشش در سطح استان، مایحتاج ۷۰ درصد از آنها تامین اعتبار شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به مصرفی بودن لوازم‌التحریر و نیاز متعدد دانش‌آموزان با برنامه‌ریزی صورت گرفته هدف بر این است تا تأمین و توزیع لوازم‌التحریر در ۲ مرحله از سال تحصیلی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: خیرین می‌توانند از طریق  شماره حساب ۰۱۰۷۰۷۳۴۳۴۰۰۶ بانک ملی و به صورت الکترونیکی با گرفتن #۰۵۴*۸۸۷۷* در این کار خیر سهیم باشند.

نظر شما