شناسهٔ خبر: 21302369 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آمادگی پایگاه های جشن عاطفه‌ها در اصفهان

در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید دو هزار و ۶۰۰پایگاه جشن عاطفه‌ها در استان اصفهان آماده جمع آوری کمک های مردمی هستند.

صاحب‌خبر -

آمادگی بیش از دو هزار پایگاه جشن عاطفه ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: در آستانه بازگشایی مدارس به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای خرید لوازم تحریر و پوشاک دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد، این تعداد پایگاه در روزهای 23و24 شهریور آماده در یافت کمک های نقدی و غیرنقدی نوع دوستان اصفهانی است.
حمیدرضا شیران با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار مهر در انتظار همدلی در استان برپا می شود افزود: ترویج سنت حسنه انفاق، رفع نیاز دانش آموزان بی‌بضاعت و ایجاد فضای پرنشاط و مطلوب برای تأمین نیازهای تحصیلی فرزندان نیازمند از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشن است.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته خیران بیش از یک میلیارد و 400میلیون تومان در جشن عاطفه ها به دانش آموزان نیازمند کمک کردند گفت: پایگاه های جشن عاطفه ها در 19مهر نیزدر مدارس استان آماده در یافت دانش آموزان و خانواده های نیک اندیش برای کمک به تحصیل فرزندان نیازمند است .
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند با شماره‌گیری #۱*۸۸۷۷*، شماره‌حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پیشرفت و تحصیل دانش آموزان خانوارهای نیازمند سهیم باشند.

نظر شما