شناسهٔ خبر: 21299519 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

گوشی Mi Note 3 شیائومی به اسنپ‌دراگون 660 مجهز می‌شود

جی اس ام

شیائومی قرار است 11 سپتامبر دو گوشی Mi Note 3 و Mi MIX 2 را رسما معرفی کند. تصاویر زنده جعبه Note 3 امروز منتشر شد و بسیاری از جزئیات فنی‌اش را لو داد.تصویر زنده تازه‌ای از جعبه گوشی Mi Note 3 شیائومی امروز در فضای وب منتشر شده است و نشان می‌دهد گوشی مذکور از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 660 قدرت می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

گروه فناوری _ شیائومی قرار است 11 سپتامبر دو گوشی Mi Note 3 و Mi MIX 2 را رسما معرفی کند. تصاویر زنده جعبه Note 3 امروز منتشر شد و بسیاری از جزئیات فنی‌اش را لو داد.تصویر زنده تازه‌ای از جعبه گوشی Mi Note 3 شیائومی امروز در فضای وب منتشر شده است و نشان می‌دهد گوشی مذکور از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 660 قدرت می‌گیرد.

به گزارش بولتن نیوز وبه نقل از جی اس ام ، در این تصویر همچنین شاهد هستیم که این گوشی به دوربین اصلی با لنز دوگانه مجهز شده اما جزئیات لنزهای آن روی جعبه درج نشده است. البته به مشخصات دوربین سلفی و دیگر جزئیات فنی آن تا حدودی اشاره شده است. Mi Note 3 دوربین سلفی 16 مگا پیکسلی دارد و مقدار رم و حافظه داخلی‌اش به ترتیب 6 و 128 گیگابایت است. این جزئیات به‌خوبی نشان می‌دهد گوشی مذکور از نظر مشخصات فنی و سخت‌افزاری نسبت به نسخه Mi Note 2 بهبود یافته است.

گوشی Mi Note 3 شیائومی به اسنپ‌دراگون 660 مجهز می‌شود

حدودا یک هفته پیش بود که اولین تصویر از جعبه گوشی Mi Note 3 شیائومی لو رفت، اما تصویر مذکور تنها از نمای روبرو ثبت شده بود و هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات فنی گوشی در آن دیده نمی‌شد. از طرفی تصویر قبلی دقیقا شبیه تصویری است که امروز منتشر شده و به همین جهت ما را تا حدودی درباره صحت آن مطمئن می‌سازد، اما این تصاویر تنها جعبه Mi Note 3 را نشان می‌دهند و خبری از خود گوشی نیست. انتظار می‌رود که شیائومی فردا 11 سپتامبر (20 شهریور) رسما از این گوشی رونمایی کند. احتمالا باخبر هستید که رویداد معرفی فردای این سازنده اصالتا به معرفی گوشی Mi MIX 2، تازه‌ترین پرچم‌دار این کمپانی چینی، مربوط می‌شود. این گوشی درواقع نسل تازه Mi MIX است که سال گذشته به‌عنوان اولین گوشی بدون حاشیه دنیا معرفی شد.

گوشی Mi Note 3 شیائومی به اسنپ‌دراگون 660 مجهز می‌شود

البته نباید انتظار داشته باشیم فهرست کامل مشخصات فنی گوشی را روی جعبه‌اش ببینیم اما در کنار مشخصاتی که پیش‌تر گفتیم، به اطلاعات دیگری هم درباره این گوشی اشاره شده است. در قسمت پشت جعبه نوشته شده گوشی Mi Note 3 به پورت USB Type-C مجهز شده است و یک تبدیل هم همراه آن در جعبه وجود دارد. این موضوع یعنی شیائومی ترند امسال را در حذف جک هدفون 3.5 میلی‌متری در این گوشی به اجرا درآورده است. بدنه گوشی مذکور از جنس شیشه ساخته شده است و احتمالا از طراحی ظاهری شیکی برخوردار است. البته این موضوع کاملا سلیقه‌ای قلمداد می‌شود و باید منتظر بمانیم و بازخوردهای مصرف‌کنندگان و کاربران را دراین‌باره ببینیم. این گوشی قرار است فردا رسما معرفی شود اما هنوز تاریخ دقیق عرضه و قیمت نهایی آن اعلام نشده است.

نظر شما