شناسهٔ خبر: 21276979 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لزوم مشارکت عمومی برای تداوم امنیت در استان+فیلم

خبرگزاری صداوسیما / خبرگزاری صداوسیما

رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد گفت:برای تداوم امنیت در استان آماده ام در عملیات دستگیری سارقان مسلح حوادث اخیر گچساران شرکت کنم.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد،رئیس کل دادگستری استان در همایش آزادی جرائم غیرعمدلزوم مشارکت عمومی برای تداوم امنیت در استان استان با اشاره به حوادث اخیر گچساران و شهادت مامور پلیس آگاهی نیروی انتظامی این شهرستان گفت: در صورت لزوم و نیاز شخصا در عملیات دستگیری قاتل مسلح فراری شرکت خواهم کرد.
حجت الاسلام مزارعی بیکاری را از دلایل افزایش جمعیت بزهکاران و زندانها عنوان کردو افزود: مسئولان باید با ایجاد اشتغال پایدار ازآسیب های اجتماعی پیشگیری کنند.
  وی اضافه کرد: کمک خیران برای کمک به رهایی زندانیان جرایم غیر عمد در استان لبخند را بر لبان کودکانی که منتظر پدرانشان هستند می‌نشانند.
مزارعی ادامه داد: مسئولان و متولیان حوزه فرهنگی و اقتصادی نیز باید برای رفع بیکاری در جامعه چاره اندیشی کنند چرا که بخش عمده جرایم غیر عمد ناشی از بیکاری است .
رئیس کل دادگستری استان همچنین از صدا وسیمای استان به دلیل پیشتاز بودن در بحث فرهنگی قدردانی کرد .
 مدیرکل زندان های استان هم در این همایش بابیان اینکه آزادی 43 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در کهگیلویه وبویراحمد فراهم شد گفت: بدهی این زندانیان 470 میلیون تومان بوده که از محل کمک های ستاد دیه و همچنین فراخوان برنامه ماه عسل و خیران فراهم شده است .
جمیاری با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون 103 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان آزاد شده اند افزود: بیش از دو و نیم میلیارد تومان بدهی این زندانیان بود که بخشی از این مبلغ توسط خیران اهدا شد.
وی ادامه داد : 400 نفر زندانی جرایم غیر عمد در زندان های استان نیازمند کمک های خیران هستند که دوباره به زندگی برمی گردند.
mp4
<div id="video-display-embed-code_1358047" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/1799713/1358047?width=400&height=300"></script></div>
دانلود 

نظر شما