شناسهٔ خبر: 21227564 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

داورزنی و اولین تصمیم رفاقتی در وزارت ورزش!

فدراسیون جودو در حالی از امروز به بعد نام جوجیتسو را هم به همراه کوراش در کنار خود خواهد داشت که تاکنون نتوانسته از نظر تعداد مدال آوری با این دو رشته ورزشی برابری کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری ایپنا، فدراسیون جودو پیش از این با نام جودو و کوراش بر سر زبان ها بود این موضوع بهانه ای به دست فدراسیون نشینان داده بود که ناکامی های رشته جودو در میدان های بین المللی  را پشت مدال آوری و موفقیت های کوراش کاران ایران پنهان کنند و هر جا سوالی از آنها پرسیده می شد که چرا جودو مدال نیاورده، پاسخ می دادند مگر شما عملکرد کوراش را نمی بینید؟ کسب قهرمانی جهان ها در کوراش را نادیده می گیرید و … و  با جواب های این چنینی قضیه را فیصله می دادند.

امروز محمدرضا داورزنی که صندلی چندین ساله سجادی در سمت معاونت ورزش قهرمانی در وزارت ورزش را گرفته است در اقدامی عجیب ، جوجیتسو را از ورزش های رزمی جدا و به فدراسیون جودو اضافه کرد .

هرچند واگذاری جوجیتسو موقت و ۶ ماهه است، اما سوال اصلی اینجاست که این تصمیم گیری بر چه اساسی با این سرعت و بی خبر، گرفته شده است!

نکته قابل توجه، صحبت های رشیدی،  رییس فدراسیون ورزش های رزمی است که روحش هم خبر ندارد جوجیتسو از آنها جدا شده و می گوید همین امروز صبح با رئیس فدراسیون جودو صحبت کردم اما در این باره چیزی نشنیدم!

اکنون باید به نخستین تصمیم گیری داورزنی در سمت جدید مشکوک شد که آیا رفاقت با درخشان رئیس فدراسیون جودو نقشی در این اقدام عجولانه داشته است یا خیر؟

مگر می شود، یک باره تصمیمی گرفته شود، بدون اینکه طرفین از آن موضوع اطلاع داشته باشند؟

بدون تردید این تصمیم گیری بابی می شود برای اینکه جودویی ها تمام ناکامی های خود را پشت جوجیتسو و کوراش پنهان کنند، جوجیتسو که یکی از رشته های مدال آور است اکنون باید پشت پرده فدراسیون جودو برود و مدال هایش را دو دستی تقدیم رئیس فدراسیون کند تا مبادا ما رسانه ای ها و افکار عمومی به یاد آورد جودو ایران چه دسته گل ها که در المپیک و تورنمنت ها نکاشت!

نظر شما