شناسهٔ خبر: 21190120 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تشریح برنامه‌های دهه ولایت در استان+فیلم

خبرگزاری صداوسیما / خبرگزاری صداوسیما

برنامه های دهه ولایت در کهگیلویه و بویراحمدبا اعزام ۲۵ مبلغ برای تشریح چگونگی این واقعه مهم در بقاع متبرکه استان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد،مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان از اعزام ۲۵ مبلغ برای تشریح و چگونگیتشریح برنامه‌های دهه ولایت در استان این واقعه مهم در سطح بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: برگزاری دعای کمیل در بقعه امامزاده مختار(ع)، غبارروبی بقاع امامزادگان و شهدای استان، قرائت زیارت جامعه کبیره در اماکن متبرکه، برگزاری جشن میلاد امام هادی(ع)، آموزش احکام و آشنایی با ایام غدیر برای نوجوانان و جوانان و همایش ولایت و بصیرت برای کارکنان و اصحاب وقف ازجمله مهم ترین برنامه های اجرایی دهه ولایت است.
حجت‌الاسلام جنتی‌پور دعوت از دانش‌آموزان و جوانان برای حضور در مکان‌های متبرکه و امامزادگان، همایش بانوان ولایی در اماکن مذهبی و دینی، تقدیر از مادران و همسران مدافعان حرم و جشن غدیر در بقعه امام‌زاده مختار را ازدیگر برنامه‌های اجرایی دهه ولایت در استان اعلام کرد.
mp4
<div id="video-display-embed-code_1339984" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/1794004/1339984?width=400&height=300"></script></div>
دانلود 

نظر شما