شناسهٔ خبر: 21160530 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

تنها خواسته روسیه در سوریه از زبان سفیر این کشور

منبع: العالم

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد گفت کشورهای غربی سرانجام به نقش تلاش های روسیه در بهبود اوضاع سوریه اذعان خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، "واسیلی نبنزیا" سفیر روسیه در سازمان ملل متحد در گفت و گو با خبرنگاران روسی در نیویورک تاکید کرد که همچنان امیدوار است راه حل سیاسی، پایان بخش بحران سوریه باشد.

روسیه الیوم در گزارشی نوشت: سفیر روسیه در سازمان ملل در این گفت وگو با بیان این که دیگر نمی توان به تغییرات مثبت در سوریه اعتراف نکرد، گفت: همه کشورها از جمله کشورهایی که با ما دشمنی ورزیدند و به شدت ما را مورد انتقاد قرار دادند، چاره ای جز این ندارند که به تغییرات مثبت در زمینه ثبات در سوریه و نقش تلاش های روسیه در این خصوص اعتراف کنند.

وی در ادامه به تحقق پیروزی در عرصه مقابله با تروریسم، کاهش چشمگیر مناطق تحت اشغال تروریست ها، ایجاد مناطق امن و تضمین ارسال کمک های انسانی به مناطق بحرانی سوریه اشاره کرد و گفت: علائم و نشانه های تحقق راه حل سیاسی در سوریه پدیدار شده است.

این دیپلمات روسی گفت: ما تنها یک چیز در سوریه می خواهیم و آن این است که راه حل سیاسی در سوریه محقق شود و مردم سوریه سرنوشت خود را تعیین کنند.

نظر شما