شناسهٔ خبر: 21154410 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ساخت 18ورزشگاه با 20 هزار میلیارد ریال اعتبار در کشور

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: در مدت دو سال و نیم گذشته ۱۸ ورزشگاه ۵ تا ۷۵ هزار نفری در کشور احداث شده است.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزآذربایجان غربی ،آقازاده در جلسه اعضای هیات های ورزشی شهرستان بوکان گفت :با هدف ساخت 18ورزشگاه با 20 هزار میلیارد ریال اعتبار در کشورتوسعه فضا و سرانه ورزشی در سطح کشور این 18 ورزشگاه با اعتباری بالغ بر 20 هزار میلیارد ریال اعتبار ساخته شده است.
وی گفت:مشکلات توسعه ورزش در شهرستان بوکان و استان آذربایجان غربی وجود دارد و نیاز به اقدامات اساسی در این رابطه است.

آقازاده اظهار کرد: برای جبران برخی محرومیتها در برنامه ششم توسعه، اعتبارات خاصی به ورزش اختصاص یافته به طوری که اعتبارات امسال نسبت به سال گذشته چهار برابر افزایش پیدا کرده است.
آقازاده ادامه داد: میزان اعتبارات در نظر گرفته شده نسبت به سال های گذشته هشت برابر افزایش یافته است.
اواضافه کرد: برای کمک به هیات های ورزشی کمک های خوبی برای ورزش بوکان در نظر گرفته شده و اعتبارات آن در آینده نزدیک اختصاص داده می شود.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان کشور  همچنین از اجرای فاز دوم استادیوم پنج هزار نفری و ایجاد جایگاه دوم در ورزشگاه بوکان در آینده نزدیک خبر داد .
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره با امکانات محدود  ورزشی در استان آذربایجان غربی گفت لازم است برای توسعه ورزشی آذربایجان غربی تلاش بیشتر شود
محمد قسیم عثمانی افزود: فضاهای ورزشی موجود در شهرستان بوکان کفاف ورزشکاران این شهرستان را نمی دهد

فرماندار بوکان نیز در این مراسم با اشاره به کمبودهای و مشکلات ورزش شهرستان بوکان گفت: ساخت فاز دوم ورزشگاه خاتم الانبیاء، کمک به باشگاه و تیم فوتبال سردار، تعویض کفپوش سالن سه هزار نفری و تامین اعتبارات و کمک به والیبال شهرستان که بعد از فوتبال در جایگاه دوم ورزش بوکان قرار دارد از اولویت های ورزش بوکان است.
جمال خسروی ادامه داد: پرورش و استعداد یابی ژیمناستیک در این شهرستان که دارای استعداد خاص بوده  لازم و ضروری است.
در این مراسم هر یک از هیات های ورزشی شهرستان بوکان به بیان دیدگاه و مشکلات خود پرداختند.

نظر شما