شناسهٔ خبر: 21137824 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

تماشا کنید: ویدیو جدید Assassin’s Creed Origins با کیفیت ۴k، منطقه‌ی Memphis را نشان می‌دهد

اکنون دو ماه به انتشار عنوان Assassin’s Creed Origins زمان باقی مانده است و در این حال یوبیسافت نیز به رسم همیشگی خود برای بازی‌هایش، بازاریابی را برای این عنوان گسترده تر و سریع تر کرده است. و حالا این ویدیو نه توسط شبکه‌ی بازاریابی رسمی بازی بلکه توسط کاربری در خبرگزاری Gamespot و با کیفیت ۴k از این عنوان ضبط شده است.

صاحب‌خبر -
تماشا کنید: ویدیو جدید Assassin’s Creed Origins با کیفیت ۴k، منطقه‌ی Memphis را نشان می‌دهد

اکنون دو ماه به انتشار عنوان Assassin’s Creed Origins زمان باقی مانده است و در این حال یوبیسافت نیز به رسم همیشگی خود برای بازی‌هایش، بازاریابی را برای این عنوان گسترده تر و سریع تر کرده است. و حالا این ویدیو نه توسط شبکه‌ی بازاریابی رسمی بازی بلکه توسط کاربری در خبرگزاری Gamespot و با کیفیت ۴k از این عنوان ضبط شده است.

این ویدیو منطقه‌ی Memphis بازی را نشان می‌دهد و می‌توان دید که این عنوان نیز همانند نسخه‌های پیشین این سری بازی توانسته است مناطق تاریخی را با دقت هر چه تمام در قالب یک بازی کامپیوتری شبیه سازی کند.

عنوان Assassin’s Creed Origins در ۲۷ اکتبر امسال برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود و با توجه به اضافه شدن المان‌های نقش آفرینی به آن، تا حدودی گیم‌پلی متفاوت تر از این سری بازی را خواهد داشت. شما می‌توانید ویدیو منتشر شده از آن را با کیفیت ۴K در پایین مشاهده کنید.

 

دانلود ویدیو با کیفیت ۴k

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰p

دانلود ویدیو با کیفیت ۴۸۰p

نظر شما