شناسهٔ خبر: 21087028 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم های استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان جریمه شدند

آبادان - ایرنا - تیم های فوتبال استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان به دلیل برخی تخلفات انجام شده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از سایت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دیدار 2 تیم پدیده خراسان و استقلال خوزستان در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی بهروز مکوندی، مربی تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر شکستن نیمکت و اعتراض به تصمیمات داوری که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت.
وی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
همچنین بهمن روشنایی، سرپرست تیم استقلال خوزستان نیز به دلیل اهانت به داور چهارم بازی که منجر به اخراجش شد، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
حسین سلطانی مهر نیز از نیروهای تدارکات تیم استقلال خوزستان که به دلیل توهین به بازیکن تیم حریف و تیم داوری که منجر به اخراجش شد، از همراهی تیمش به مدت یک جلسه محروم است.
تیم استقلال خوزستان نیز به دلیل توهین تماشاگرانش به تیم داوری و محمدرضا خلعتبری، بازیکن تیم پدیده خراسان، به 50 میلیون ریال جریه نقدی محکوم شد.
همچنین دیدار 2 تیم پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان در هفته چهارم برگزار و از سوی مظفر نادری، مسئول تدارکات تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر ورود به زمین مسابقه بدون اجازه داور که منجر به اخراجش شد، رخ داد.
وی نیز با توبیخ کتبی کمیته انضباطی رو به رو شد.
مهرداد فرقانی از عوامل باشگاه صنعت نفت آبادان نیز که قصد ورود به رختکن تیم را داشته و مجوز لازم را در اختیار نداشته و به نماینده فدراسیون نیز اهانت کرده به سه جلسه از همراهی تیم خود به استادیوم محل برگزاری مسابقات تیم مربوطه محروم است و باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
همچنین کمیته انضباطی این تیم را به دلیل 'شعار تماشاگرانش علیه داور در دیدار هفته پنجم برابر تیم ذوب آهن اصفهان' به 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
مهران فرقانی یکی از اعضای تیم صنعت نفت نیز سه جلسه از همراهی تیم خود در استادیوم محل برگزاری مسابقات محروم شد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان هفته پنجم رقابت های لیگ برتر با هفت امتیاز در رده پنجم این رقابت ها قرار دارد.
7104 /7152 / 6037
خبرنگار:مسعود گادار و محمدرضاخبازان ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

انتهای پیام /*

نظر شما