شناسهٔ خبر: 21013232 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آغاز المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان وزارت بهداشت با حضور معاون وزیر بهداشت

نمایندگی مازندران

با حضور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان وزارت بهداشت در ساری آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا مازندران، سید علی  صدرالسادات در مراسم افتتاح المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مجتمع رفاهی فرح آباد ساری اظهار کرد: با المپیاد  فرهنگی ورزشی باید بستری را برای نشاط سازمانی فراهم کرد.

وی با بیان اینکه انسان موجودی دو وجهی است و سازمان موفق باید به هر دو بخش جسم و روان کارکنان توجه کند، تصریح کرد: سازمانی که در آن نیروهای متخصص دارای جسم سالم باشند اما از روان سالم برخوردار نباشند نمی توانند فعالیت خود را به درستی ادامه دهند.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه راهبرد توسعه ورزش سازمان یکی از ضرورت‌های توسعه آن محسوب می شود، افزود: در مدیریت وزارت بهداشت مسئله ورزش یک امر ضروری است.

صدرالسادات با تاکید بر اهمیت ورزش گفت: باید به مسئله ورزش در جامعه توجه و در این راستا امکانات لازم برای فعالیت ورزشی کارکنان در دانشگاه های علوم پزشکی کشور فراهم شود تا امر سلامت محقق گردد.

به گزارش ایسنا، در این المپیاد 1250 ورزشکار از 50 دانشگاه علوم پزشکی و سازمان تابعه در 5 رشته والیبال، شطرنج، تنیس روی میز، دارت و آمادگی جسمانی به رقابت پرداخته و زمان برگزاری این المپیاد از 30 مرداد تا هشتم شهریور است.


انتهای پیام

نظر شما