شناسهٔ خبر: 20985691 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشتی قهرمانی جهان/مردانی حذف شد؛ قادریان در جدول شانس مجدد

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رقابت های چهار وزن 59، 66، 80 و 130 کیلوگرم پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی سال 2017 جهان امروز (سه شنبه) و در دومین روز این مسابقات از ساعت 12:30 به وقت ایران در سالن 20 هزار نفری «آکورهتل آرنا» شهر پاریس آغاز شد.
در وزن 59 کیلوگرم مردانی در نخستین تجربه جهانی خود در دور نخست «فیروز توختایف» از ازبکستان را 3 بر صفر شکست داد و در مبارزه بعدی نیز «همت رستم» از ترکیه را 5 بر 2 شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
مردانی در این مرحله نتیجه را 12 بر 6 به «کیم سئونگ هاک» از کره جنوبی واگذار کرد و از راهیابی به نیمه نهایی بازماند.
در ادامه این رقابت ها لحظاتی پیش «آناگلوف» قزاقستانی موفق شد با شکست کیم سئونگ هاک به فینال راه یابد و متاسفانه با شکست حریف کره ای، مهرداد مردانی نیز از دور رقابت ها حذف شد.
«یوسف قادریان» نماینده وزن 80 کیلوگرم ایران نیز با توجه به راهیابی «مانوکیان» حریف ارمنستانی به جدول بازنده ها راه یافت.
وی در نخستین کشتی مقابل مانوکویان حریف ارمنستانی مغلوب شده بود.
قادریان در گروه بازنده ها ابتدا باید به مصاف «بیوربرگ» از سوئد برود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با «پاسکال ایزل» از آلمان کشتی می گیرد و در صورت شکست این حریف به دیدار رده بندی راه می یابد تا به مصاف «زورابی داتوناشویلی» از گرجستان برود.
روز گذشته و در نخستین روز این مسابقات، محمد علی گرایی (71 کیلوگرم)، سعید عبد ولی (75 کیلوگرم) و حسین نوری (85 کیلوگرم) سه مدال برنز کسب کردند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1067**1368
خبرنگار: رضا رمضانی**انتشار: خیراله شفیعی

انتهای پیام /*

نظر شما