شناسهٔ خبر: 2089364 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

درگیری ها در کرانه باختری؛ شهادت یک فلسطینی

یک فلسطینی در دیگری با نظامیان ارتش اسرائیل در کرانه باختری به شهادت رسید. همزمان منابع صهیونیستی از آشکار شدن نشانه های ناامیدی در ارتش این رژیم درباره نتایج حمله به غزه خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، منابع خبری از شهادت یک فلسطینی در درگیری با ارتش اسرائیل در کرانه باختری رود اردن خبر دادند.  همزمان شبکه تلویزیونی المیادین در خبر فوری گزارش داد: روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارانوت از آشکار شدن نشانه های سرخوردگی و ناامیدی در ارتش این رژیم از نتایج حمله به غزه خبر داد .

 آشکار شدن نشانه های سرخوردگی و ناامیدی در ارتش این رژیم

از نوار غزه هم خبر می رسد با شهادت یک فلسطینی دیگر در حمله جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه دیرالبلح شمار شهدای غزه به 173 نفر رسید . در ادامه حملات گسترده رژیم صهیونیستی به نوار غزه جنگنده های این رژیم صبح امروز دو منطقه المغراقه و الزیتون را در شرق غزه بمباران کردند.

 ادامه حملات گسترده رژیم صهیونیستی به نوار غزه
به گزارش شبکه تلویزیونی فلسطینی الاقصی صبح امروز همچنین، هفت منطقه مسکونی شرق البریج هدف بمباران صهیونیستی قرار گرفت بر اثر این بمباران زبانه های آتش از منازل فلسطینی در این منطقه متصاعد شده است.
ساعتی پیش همچنین جنگنده های ارتش اسرائیل بمباران مناطقی از شرق شهر خان یونس در جنوب نوار غزه را از سر گرفتند.
بنابر اعلام وزارت بهداشت فلسطین در حمله  هوایی و توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه از سه شنبه گذشته تاکنون همچنین 1230 فلسطینی زخمی شده اند.
بر اساس این گزارش، دست‌کم 34 نفر در حملات دیروز و دیشب  ارتش اسرائیل به نوار غزه شهید شدند .

ارتش اسرائیل دیشب در چند مرحله  مواضع گردانهای قسام شاخه نظامی حماس را در  مناطق مختلف نوار غزه  بمباران کردند
 به گفته شاهدان جنگنده های ارتش اسرائیل دیشب در چند مرحله  مواضع گردانهای قسام شاخه نظامی حماس را در  مناطق مختلف نوار غزه  بمباران کردند .
شاهدان افزودند جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی  دیشب همچنین دوخانه  فلسطینی ها را در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه و دو خانه دیگر را در دیر البلح و غزه  تخریب کردند .
در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی ، نیروهای مقاومت در نوار غزه دو فروند موشک به دو شهرک اسرائیلی عسقلان و اشکول در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کردند .

پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی
گردان های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی هم از شلیک موشک به سوی دو شهرک اسرائیلی عسقلان و نتیفوت خبر داد.
گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی حماس نیز از پرتاب دو موشک گراد به سوی شهرک اسرائیلی اوواکیم در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد. قسام همچنین  از پرتاب ده فروند موشک «107» به سوی پایگاه نظامی زکیم خبر داد.
همزمان شبکه تلویزیونی الاقصی به نقل از شبکه دهم اسرائیل اعلام کرد یک هواپیمای بدون سرنشین که حامل مواد منفجره بود در اسدود سقوط کرد.

نظر شما