شناسهٔ خبر: 20878334 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

مشخصات گلکسی نوت 8 توسط بنچمارک GFXBench مشخص شد + جدول

شاید اندکی باورش سخت باشد که تنها یک هفته تا معرفی پرچم‌دار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی نوت 8 فاصله داریم. امروز اما اطلاعات جدیدی از اینپرچم‌دار توسط GFXBench در دسترس قرارگرفته است که نشان‌دهنده استفاده از صفحه‌نمایش 6.4 اینچی با نسبت 1440 در 2960 پیکسل در هشتمین نسل ازگوشی‌های نوت است. افتادن گوشی و دیدن این صحنه که صفحه‌ نمایش ترک‌ خورده است احساس بسیار بدی به هرکسی می‌دهد، اما اگر کمپانی موتورولا راهی را که پیش‌گرفته ادامه دهد دیگر نگرانی از بابت ترک خوردن نمایشگر نمی‌توانید داشته باشید. در کشف اخیری که توسط Slashgear صورت پذیرفته به نظر می‌رسد که موتورولا به دنبال اختراع صفحه‌نمایشی برای اسمارت‌فون‌هاست که قابلیت ترمیم کردن خودش را دارد. از مدتی قبل گوگل امکان سؤال و جواب را به‌طور آزمایشی به سرویس نقشه جستجوی خود اضافه کرده است و به‌زودی این قابلیت در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. تنها راهکار حل تهدید علیه دامنه‌های اینترنتی ایرانی، ایجاد یک ثبت‌کننده بین‌المللی دامنه‌های GTLD ویژه ایرانیان است. در پی تهدید اخیر و ناگهانی شرکت ریسلو (Resello) به عنوان بزرگ‌ترین ثبت‌کننده دامنه‌های اینترنتی ایرانی مبنی بر جلوگیری از ایجاد و ثبت دامنه اینترنتی همچون .org .net .com برای کاربران ایرانی، موجی از نگرانی در میان فعالان و شرکت های حوزه فضای مجازی در کشور ایجاد شده است. به‌نظر می‌رسد که سامسونگ این روزها در حال آماده‌سازی مقدمات رونمایی از تبلت میان‌رده جدیدی بوده که قرار است جایگزین گلکسی Tab A هشت اینچی این شرکت شود. محصولی که گفته می‌شود مدل 2017 گلکسی Tab A نام‌ خواهد داشت و باتوجه به اطلاعاتی که اخیرا به‌دست آمده، چیزی تا معرفی آن باقی نمانده است. از روزهای آغازینی که شایعاتی مبنی بر تصمیم کمپانی نوکیا برای رونمایی از پرچمداری در سال 2017 در فضای وب منتشر شد، این علامت سوال در ذهن علاقه‌مندان شکل گرفت که این اسمارت‌فون تحت چه عنوانی رونمایی و عرضه خواهد شد؛ برخی‌ها نوکیا 8 و برخی نیز نوکیا 9 را برای این پرچمدار پیش‌بینی کرده بودند تا این‌که روز گذشته، شرکت HMD Global به صورت رسمی ‌پرچمدار امسال خود را با نام نوکیا 8 برای علاقه‌مندان به محصولات هوشمند معرفی کرد. اسنشال شرکتی است که توسط اندی رابین که لقبش پدر اندروید است، راه‌اندازی شده است. اولین محصول این شرکت با ن

صاحب‌خبر -

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی‌رو، نسخه‌ای از این تلفن همراه که توسط این بنچمارک تست‌شده است از چیپست اختصاصی رده‌بالای سامسونگ یعنی اگزینوس 8995 بهره می‌برد. در این مدل شاهد حضور 8 هسته کورتکس A53 به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G71 هستیم. نسخه دیگری از گلکسی نوت 8 نیز که مخصوص بازارهایی مانند ایالات‌متحده تولید خواهد شد به همراه چیپست هشت هسته‌ای اسنپدراگون 835 عرضه می‌شود و در این مدل شاهد پردازشگر گرافیک آدرنو 540 خواهیم بود. هر دو نسخه دارای 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی هستند. برخلاف اطلاعات منتشرشده پیش‌ازاین که وعده استفاده از دوربین دوگانه در این مدل را می‌داد اطلاعات این بنچمارک تنها یک دوربین 11مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را نمایش می‌دهد که این مورداحتمالاً به خاطر محدودیت‌های این بنچمارک در شناسایی دو دوربین است.

پس از مشکلاتی که برای گلکسی نوت 7 سامسونگ در سال گذشته پیش آمد و منجر به جمع‌آوری آن از بازار شد، گلکسی نوت 8 به‌شدت موردتوجه قرارگرفته است. گلکسی نوت 7 در مسیر تبدیل به محبوب‌ترین تلفن همراه ساخت سامسونگ قرار داشت، حال نیز سامسونگ امیدوار است با جلب اعتماد دوباره مشتریانش شاهد فروش بالای گلکسی نوت 8 باشد. باید تا چهارشنبه هفته آینده منتظر بمانیم تا ببینیم سامسونگ با چه امکاناتی قصد تصاحب بازار در سه ماهه پایانی سال 2017 را دارد.

نظر شما