شناسهٔ خبر: 20875847 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مراسم گرامیداشت شهید حججی از شهدای مدافع حرم در مسجد جمکران قم برگزار شد

قم- ایرنا - مراسم گرامیداشت شهید محسن حججی از شهدای مدافع حرم، سه شنبه شب با حضور قشرهای مختلف مردم و خانواده معظم شهدا در مسجد مقدس جمکران در قم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، استاد حوزه علمیه قم در این مراسم با محکوم کردن جنایت های تکفیری ها در کشورهای منطقه، داعش را پرورش یافته آمریکا، آل سعود و دیگر مزدوران آن در منطقه عنوان کرد و افزود: تروریست ها از جنبه های گوناگون اعم از فکری، مالی و تسلیحاتی وابسته به استکبار هستند.
حجت الاسلام سید مهدی حائری زاده با تاکید بر بی اثر بودن کشتار و فجایع صورت گرفته توسط گروه های تروریستی در باز نگه داشتن امت اسلامی و بویژه ملت غیور ایران از اهداف و آرمان های متعالی خود گفت: همه جنایتکاران بدانند دست از پیروی از امیرالمومنین(ع) و ولایت اهل بیت و ارزش های دینی بر نمی داریم.
وی همچنین با تمجید از صبر و استقامت خانواده شهدای مدافع حرم و شهید حججی به خصوص همسر این مجاهد شجاع، نستوه و فداکار افزود: پیام شهید حججی به همگان این است که ما جان خود را در راه اسلام می دهیم و به همه می گوییم رهبر معظم انقلاب تنها نیست و دست از آرمان های انقلاب بر نمی داریم و راه شهدا را ادامه می دهیم.
شهید مدافع حرم محسن حججی 25 ساله اهل نجف آباد اصفهان، عضو لشکر زرهی هشت نجف اشرف بود که اعضای گروهک تروریستی داعش در سوریه پس از به اسارت درآوردن وی، سر از پیکر پاکش جدا کردند.
در این مراسم با شکوه که با قرائت پر فیض دعای توسل همراه بود حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان تولیت مسجد جمکران با اهدا لوحی، تعدادی از بستگان و اعضای خانواده شهید حججی را مورد تجلیل قرار داد.
همزمان با برپایی این مراسم پیکرهای مطهر 2 شهید مدافع حرم که بتازگی در سوریه به شهادت رسیدند نیز با استقبال گرم و پرشور زائران به جمکران انتقال داده شد.
قرار است پیکر این 2 شهید مدافع حرم به همراه پیکرهای مطهر سه شهید مدافع حرم، عصر روز چهارشنبه 25 مردادماه در قم تشییع و به خاک سپرده شود.
7403/ 1175 خبرنگار: محسن آقاگلی ** انتشار دهنده: رضا علیمحمدی

انتهای پیام /*

نظر شما