شناسهٔ خبر: 20716115 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت و گو با آناج:

پنجمین جشنواره انگور برگزار خواهد شد/ افتتاح شهربازی تا پایان سال 96/ در تلاشیم حقوق کارکنان پرداخت شود!

اصغرزاده گفت : با ابلاغیه تازه ایی که رسیده است زمان شروع شورای پنجم ۱۲شهریور ماه خواهد بود.

صاحب‌خبر -

رسول اصغر زاده عضو شورای اسلامی شهر و منتخب شورای پنجم  در گفتگو با خبرنگار آناج در ارومیه اذعان داشت: تمام زیر ساخت های یک پروژه بزرگ توریستی در دهکده چی چست مهیاست و امکاناتی که قبلا این مکان از آن برخوردار نبوده جدیداً اضافه شده که از آن جمله فیبر نوری است.

عضو شورای شهر ارومیه ادامه داد :با رایزنی های صورت گرفته از بهره برداری این پروژه به صورت ناقص جلوگیری کردیم و امیدواریم این پروژه بزرگ تا آخر سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی در مورد تجهیزات شهربازی چی چست نیز گفت: بسیاری از دستگاه ها در حال نصب هستند و چند دستگاه نیز هنوز از گمرک جلفا ترخیص نشده که امیدواریم با رسیدن این تجهیزات ،پروژه به افتتاح نزدیک تر شود.

عضو منتخب شورای پنجم در مورد موعد افتتاح پروژه آذربایجان نیز گفت: زمان افتتاح این پروژه پیش از پایان شورای چهارم بود اما به دلیل نبود نقدینگی مالی پیمانکار ان شالله فاز پر تردد این پروژه تا آخر شهریور مورد بهره برداری قرار گیرد.

اصغر زاده همچنین با اشاره به حقوق معوق کارکنان شهرداری تاکید کرد: خوشبختانه با تمام دیرکرد ها در پرداخت حقوق، کارکنان شهرداری در هیچ زمینه ای سهل انگاری نداشته اند و هیچ ضعفی از خود نشان نداده اند ماهم در تلاشیم تا حقوق کارکنان را با کمترین تعویق پرداخت کنیم. 

وی در پایان افزود: امسال پنجمین جشنواره انگور در دهکده ساحلی چی چست برگزار خواهد شد،برنامه هایی برای اطلاع رسانی گسترده این جشنواره و جذب گردشگر داریم و اولویت ما از این جشنواره تحول اقتصاد کشاورزی منطقه و شهرمان است تا فروش و توزیع محصول انگور افزایش یابد.

نظر شما