شناسهٔ خبر: 20557400 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

تا 48 ساعت آینده پيروزي خیلی بزرگی در مرز سوريه و لبنان اتفاق می افتد

دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه حزب الله پیروزی های تازه ای را شاهد است، گفت: ما در آستانه "يك پيروزي نظامي خيلي بزرگ" در نبرد عليه تندرو ها در مرز سوريه و لبنان هستيم.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
سیدحسن نصرالله در سخنرانی دوره ای امشب خود در تحلیل تحولات منطقه که همکنون از شبکه خبر در حال پخش است، سخنانش را با تبريك به اهالي قدس شريف و فلسطيني ها آغاز كرد و دفاع آنان از قدس و پيروزي را به آنان تبريك گفت.
 
او گفت: ما امروز پیروزی های جدیدی را در سرزمین خود شاهدیم. ما شروط خود را بر دشمن صهیونیستی تحمیل کردیم.
نصرالله ادامه داد: با دست خالی و با برپایی نماز و سایر اقدامات این پیروزی ها را به دست آوردیم و این جزء بهترین تجربه های جبهه مقاومت است.
 
دبيركل حزب الله لبنان از سيد عبد الملك بدر الدين، دبيركل انصار الله يمن به خاطر اعلام حمايت و ايستادگي در كنار نيروهاي مقاومت در لبنان و فلسطين تشكر و تقدير كرد.
او گفت: راهپيمايي هاي مردمي در يمن در حمايت از مسجد الاقصي بزرگترين راهپيمايي در كشورهاي عربي بود. 
 
 سيد حسن نصرالله گفت: ما در آستانه "يك پيروزي نظامي خيلي بزرگ" در نبرد عليه تندرو ها در مرز سوريه و لبنان هستيم. 

وی افزود: هدف ما از جنگ در جرود عرسال بیرون راندن تروریست های موسوم به جبهه النصره از منطقه است.
سید حسن نصر الله افزود: نبرد نیروهای مقاومت در جرود عرسال تصمیمی بود که خودمان اتخاذ کردیم و نه ایران و نه سوریه در این تصمیم دخالتی نداشتند. اقدام ارتش لبنان در اطراف عرسال و جرود در محقق شدن این پیروزی ها بسیار کار ساز بود.

سید حسن نصر الله اظهار داشت: ما در آستانه یک پیروزی نظامی خیلی بزرگ  در نبرد علیه تندرو ها در مرز سوریه و لبنان هستیم. نبرد در جرود فلیطه میان نیروهای مقاومت با نیروهای ارتش سوریه مشترک بود و نیروهای ما در کنار آنان دوشا دوش جنگیدند. نیروهای ارتش لبنان مانع نزدیک شدن افراد مسلح به اردوگاه آوارگان شدند.

او ادامه داد: اعضای جبهه النصره در مرز لبنان - سوریه در منطقه جرود عرسال «عملا شکست خورده اند» و فقط بخش کوچکی در دست آنها باقی مانده است و اگر ارتش لبنان درخواست کند حزب الله آماده تحویل دادن مناطقی است که در مرز لبنان-سوریه از جبهه النصره گرفته است و همچنین حزب الله آماده همکاری با دولتهای لبنان و سوریه در مورد عقب نشینی تندروهای اهل الشام از مناطق مرزی «در هر زمانی» است.
سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان می گوید حزب الله هم اکنون در حال فعالیت در دو حوزه است «اول در جبهه نظامی و دوم در مذاکرات».

نظر شما