شناسهٔ خبر: 20511958 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره ملی " حُسنا" تا دهم مرداد تمدید

مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره ملی "حُسنا " تا دهم مرداد تمدید شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی ، مدیر عامل انتشارات آستان قدس رضوی گفت: با توجه به استقبال چشمگیر جامعه مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره ملی هنری کشور از نخستین جشنواره ملی "حُسنا " با موضوع طراحی جلد قرآن کریم و کتب ادعیه، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا دهم مرداد تمدید شد.

حسین سعیدی افزود: علاقه‌مندان در مرحله نخست تا اول مرداد برای ارسال آثار خود به دبیرخانه فرصت داشتند .

او گفت: نخستین جشنواره ملی طراحی جلد قرآن کریم و کتب ادعیه با هدف معرفی و شناخت آثار برگزیده و تشویق هنرمندان و طراحان به ارائه خلاقیت‌های هنری در این زمینه به همت انتشارات آستان قدس رضوی ویژه هنرمندان و طراحان گرافیک سراسر کشور در سه بخش قرآن کریم، مفاتیح الجنان و ادعیه تدارک دیده شده است.

مدیر عامل انتشارات آستان قدس رضوی گفت:محدودیتی در تعداد ارسال آثار هر هنرمند وجود ندارد و مشخصات آثار در اندازه استاندارد و از طریق کانال تلگرامی@hossna2017   اعلام شده است.

سعیدی با بیان  اینکه آثار برتر پس از داوری، دوم شهریور معرفی خواهند شد گفت: آثار ارسالی به نخستین جشنواره ملی "حُسنا" از 24 مرداد تا دوم شهریور در نگارخانه کتاب مشهد واقع در خیابان امام خمینی(ع)، روبه روی باغ ملی، طبقه منفی یک فروشگاه مرکزی کتاب انتشارات آستان قدس رضوی در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

نظر شما