شناسهٔ خبر: 20470955 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

دربی دوستانه تبریز برنده نداشت؛

تساوی سرخابی‌های تبریز در روز اخراج یار مشترک/ تراکتور در دقیقه 90 پیروزی را از دست داد

تیم‌های تراکتورسازی و گسترش فولاد در آخرین بازی تدارکاتی خود قبل از شروع لیگ هفدهم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، تیم‌های تراکتورسازی و گسترش فولاد دو نماینده فوتبال تبریز در لیگ هفدهم عصر امروز - جمعه 30 تیر ماه - در آخرین دیدار تدارکاتی پیش‌فصل خود به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت به تساوی یک بر یک انجامید.

در این مسابقه که از ساعت 18 در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد برگزار شد، در نیمه اول توپی از خط دروازه‌ها گذر نکرد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

با آغاز نیمه دوم این تراکتورسازی میهمان بود که در دقیقه 59 به گل رسید و یک بر صفر پیش افتاد. این گل روی پاس محمد نوری و شوت مهدی شریفی به ثمر رسید.

تراکتورسازان تا واپسین لحظات برتری شکننده خود را حفظ کرده بودند اما رضا خالقی‌فر در دقیقه 93 و درحالی که تیمش 10 نفره شده بود، به داد تیمش رسید و گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد.

داور پس از گل تیم میزبان سوت پایان بازی را نواخت و این دیدار با نتیجه یک بر یک پایان یافت تا دو تیم با تساوی به استقبال فصل جدید لیگ برتر فوتبال بروند.

گفتنی است؛ میلاد فخرالدینی که یار مشترک دو تیم محسوب می‌شد، بازیکن اخراجی گسترشی‌ها بود که در دقیقه 90 با کارت قرمز از سوی قاضی مسابقه جریمه شد.

گل‌محمدی تیمش را با ترکیب فرزین گروسیان، عارف آغاسی، محمدرضا مهدی زاده، محمد نادری، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، علی طاهران، محمد نوری، محمد ابراهیمی، مهدی شریفی و فرزاد حاتمی به میدان فرستاد.

بوناچیچ هم برای این دیدار، کوروش ملکی، امین حاج محمدی، دراگان زارکوویچ، سید احمد موسوی، احمد زنده روح، میثم جودکی، علیرضا ارجمندیان، علیرضا نقی زاده، میلاد فخرالدینی و رضا خالقی فر را در ترکیب اصلی گسترش فولاد قرار داده بود.

 

نظر شما