شناسهٔ خبر: 20458680 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

رهبر انصار الله یمن:

آماده کمک به فلسطین برای مقابله با دشمن صهیونیستی هستیم/ آمریکا به دنبال تسلط بر جهان اسلام است

رهبر جنبش «أنصارالله» یمن طی سخنرانی ضمن محکومیت شدید هتک حرمت رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی طی روزهای اخیر، گفت: آماده کمک به فلسطین برای مقابله با دشمن صهیونیستی هستیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش أنصارالله یمن در سخنانی از سیاست های آمریکا در قبال کشورهای اسلامی به شدت انتقاد کرد.
 
بر اساس این گزارش، وی گفت: آمریکا به دنبال تسلط بر جهان اسلام است.
 
وی با انتقاد از سیاست های سران کشورهای عربی و اسلامی افزود : امت عرب و اسلام مانع برنامه های آمریکا نشد و به مسئولیت خود در این زمینه عمل نکرد.
 
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از نظام های عربی و اسلامی خواسته های آمریکا را عملی کردند. پاسخ مثبت نظام های عربی و اسلامی به خواسته های آمریکا نه تنها در تغییر سیاستهای آمریکا در قبال منطقه نتیجه بخش نبود بلکه تحقق این سیاست ها را آسان کرد.
 
وی افزود: برای مشارکت نظامی در هر جنگی با دشمن اسرائیلی آماده‌ایم.
 
الحوثی در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات اخیر قدس اشغالی اشاره کرده و گفت: رژیم‌های سعودی و اماراتی اکنون در مسجدالاقصی چه می‎کنند و در رویدادهای اخیر چه خیری به فلسطینیان رساندند؟ فلسطین امروز بیش از هر زمان دیگر در معرض خطر قرار دارد.
 
رهبر جنبش انصارالله یمن افزود: آماده کمک به مقاومت لبنان و فلسطین برای مقابله با هرگونه تجاوزگری علیه دشمن صهیونیستی هستیم.
 
الحوثی در ادامه به تحولات دیگر کشورهای منطقه پرداخت و اعلام کرد که اگر دشمنان در عراق پیروز شوند، قطعا این پیروزی در کشورهای مصر و مغرب و دیگر کشورها تکمیل خواهد شد.
 
رهبر انصارالله یمن افزود: ما از ملت یمن می خواهیم که عصر فردا جمعه برای همبستگی با مسجدالاقصی و فلسطین تظاهرات کنند.
 
وی خطاب به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: اتکای شما به ملت یمن به جاست و ما با شما و مقاومت هستیم، همانطوری که شما بودید و هستید.
 
عبدالملک الحوثی گفت: دشمن سعودی می‎خواهد حملات خود علیه یمن را تا پایان سال جاری میلادی افزایش دهد. وی خطاب به امارات و عربستان گفت: نوبت شما هم خواهد رسید، زیرا نگاه آمریکا به کشورهای منطقه ابزاری است.

 

نظر شما