شناسهٔ خبر: 20456345 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تکذیب خبر مطرح شدن برای هدایت تیم ملی روسیه

برانکو: بازی مقابل تیم نفت سخت و خطرناک است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم پرسپولیس تهران با تکذیب خبر مطرح شدن خود برای هدایت تیم ملی روسیه گفت: پیروزی در سوپرجام روبروی نفت, برای ما بسیار مهم و حساس است و نخستین گام برای آغاز لیگ برتر خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «برانکو ایوانکوویچ» امروز (پنجشنبه) پیش از دیدار تیم پرسپولیس برابر نفت تهران در نشست خبری در سازمان لیگ فوتبال ایران یادآوری کرد: تیم نفت تهران، در سال های اخیر در رده های بالای جدول لیگ قرار داشته و علی کریمی مربی این تیم نیز یکی از بزرگ ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است.
برانکو افزود: خوشحالم علی کریمی دانش و تجربه خود را در اختیار تیمش قرار می دهد.
وی ادامه داد: سخت ترین کاری که علی کریمی پذیرفت پذیرش سرمربیگری بود. البته این تیم مشکلاتی دارد و کادرفنی این تیم تغییر کرده است و بازیکنان جدیدی به جمع این تیم اضافه شدند.
«به کریمی سفارش می کنم بین بازیکن بودن و مربی گری تفاوت زیادی وجود دارد. وی فشار کاری زیادی را پیش روی خواهد داشت. من 30 سال مربی ام ولی هنوز تلاش می کنم یاد بگیرم و بیشتر بخوانم».
وی تاکید کرد تیم پرسپولیس از نقش قهرمانی عقب نشینی نخواهد کرد و در آغاز فصل جدید نیز با یک قهرمانی هواداران را خوشحال می کنیم.
برانکو در عین حال گفت: اما از این دیدار می ترسم زیرا تجربه دارم، ما پارسال مقابل قشقایی در مرحله ابتدایی جام حذفی مغلوب و از این مسابقات حذف شدیم و مطمئنم بازیکنان نفت فردا با انگیزه قوی به میدان می آیند تا ما را غافلگیر کنند.
سرمربی تیم پرسپولیس اطمینان داد با وجود این بازیکنانش، حریف را دست کم نمی گیرند و حداکثر توان را برای کسب پیروزی به کار خواهند گرفت.
به گفته وی, هدف پرسپولیس کسب بیشترین پیروزی و قهرمانی هاست.

** منشا فردا بازی نمی کند
برانکو درباره «گاودین منشا» گفت: وی به دلیل عمل جراحی ناشی از یک عفونت کوچک فردا تیم را همراهی نمی کند.
«برخلاف برخی باشگاه ها که بازیکنانشان را به تیم امید ندادند، صادق محرمی در تیم ملی امید است و سایر بازیکنان مشکلی ندارند».
سرمربی تیم پرسپولیس درباره مصدومیت «بشار رسن» بازیکن عراقی پرسپولیس، توضیح داد که وی بازیکن جوان و آینده‌داری است و مشکل خاصی ندارد و تنها مساله این است که شاید سرعت تطبیق با تیم و فلسفه ما متفاوت باشد، البته علاوه بر شخصیت قهرمانی و برنده بودن، شخصیت فردی و فنی هم برای پرسپولیس ویژگی خاصی است.
وی درباره احتمال حضور طارمی در بازی با نفت گفت: طارمی بازیکن ماست. او این اجازه را داشت که به دنبال بازی در اروپا باشد. او از پیشنهادهای خارجی اش راضی نیست و هنوز آمادگی کافی را ندارد اما در دیدار فردا حضور دارد.
برانکو درباره تغییر پست شایان مصلح در پرسپولیس گفت: ما او را به عنوان دفاع چپ جذب کرده ایم و این پست اول اوست اما تلاش می کنم وی را به گونه ای آماده کنم که بتواند در 2 پست بازی کند.
وی درباره بازی شهرآورد که قرار بود در آلمان برگزار شود, توضیح داد: ما برنامه کلی خود را چندان تغییر نداده ایم. دوست داشتیم بازی های تدارکاتی بیشتری داشته باشیم اما امکانش نبود.
وی ادامه داد: بحث هایی که درباره مدیریت می شود، هر از چند گاهی پیش می آید و البته این امر می تواند روی بازیکنان اثر بگذارد؛ چون نامعلوم بودن تکلیف باشگاه و اینکه آیا تغییر ایجاد می شود یا نه، باعث می شود بازیکنان با مدیریت باشگاه صحبت کنند.
برانکو درباره بازگشت احمد نوراللهی به پرسپولیس، افزود: خوشحالم که به تیم ما بازگشت. او هنوز حق بازی کردن ندارد اما به جمع تمرینات ما اضافه شده است و هر وقت مجوزش صادر شود، می تواند بازی کند.
وی ادامه داد: من به او خیلی اعتماد و انتظار زیادی دارم. نوراللهی در هر چهار پست می تواند بازی کند و ظرفیت ملحق شدن به تیم ملی را دارد.
سرمربی تیم پرسپولیس درباره پنالتی زن تیمش در بازی با نفت تهران گفت: پنالتی را طارمی می زند.

* گزینه هدایت تیم ملی روسیه نیستم
سرمربی تیم پرسپولیس درباره دیدار با الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بودجه ای که عربستان یا باشگاه های قطری و اماراتی برای تیم هایشان می گذارند، خیلی بیشتر از ماست. پارسال هم گفتم ما تنها تیم در آسیا هستیم که بجز دروازه بان خارجی‌مان، سایر بازی ها را با بازیکنان بومی انجام داده ایم و قاطعانه قهرمان شدیم و رکوردها را جابجا و به رقابت های آسیایی صعود کردیم. ما آمادگی این را داریم که الاهلی را شکست دهیم و یک قدم به جلو برویم.
سرمربی پرسپولیس خبرهایی درباره مطرح بودن برای هدایت تیم ملی روسیه را تکذیب کرد.
به گزارش ایرنا, دیدارهای فصل جدید از فردا (جمعه) با بازی پرسپولیس و نفت تهران آغاز می شود.
ورزشی*9250*9118*1961* خبرنگار: جواد بشیری* انتشار: مریم مسعود

انتهای پیام /*

نظر شما