شناسهٔ خبر: 20455548 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دوومیدانی قهرمانی معلولان جهان؛ مدال نقره سجاد نیک پرست در پرتاب نیزه

تهران - ایرنا - «سجاد نیک پرست» مدال نقره پرتاب نیزه ششمین روز از مسابقات دوومیدانی قهرمانی معلولان جهان را برای ایران به ارمغان آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بامداد پنجشنبه ایرنا به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، ششمین روز از رقابت های پارا دو و میدانی قهرمانی جهان با برگزاری مسابقه پرتاب نیزه کلاس F13 و F12 گروه نابینایان و کم بینایایان در استادیوم المپیک لندن، محل برگزاری این رقابت ها، دنبال شد و سجاد نیک پرست اولین نماینده گروه نابینایان و کم بینایان ایران موفق شد با رکورد 61 متر و 88 سانتیمتر مدال نقره این رقابت ها را به گردن آویزد.
در این ماده «الکس اسوچنکف» پرتابگر ازبکستانی با ثبت رکورد جهانی 71 متر و یک سانتی متر به قهرمانی رسید. کابررا از اسپانیا با رکورد 61 متر و 53 سانتی متر سوم شد.
به این ترتیب با مدال نقره سجاد نیک پرست مجموع مدال های کاروان پارا دو و میدانی کشورمان به یک مدال طلا، 6 مدال نقره و سه برنز رسید.
روز پنج شنبه و در هفتمین روز مسابقات پارا دو و میدانی قهرمانی جهان جلیل باقری و حامد امیری دو نماینده ایران در پرتاب وزنه کلاس F55 از ساعت 30/22 به وقت تهران به مصاف حریفان جهانی خود می روند.
شبد**1953** 1379**
تنظیم کننده: مرتضی شحنه** انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*

نظر شما