شناسهٔ خبر: 2035191 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

فعلا آیت الله موحدی کرمانی کارهای جامعه روحانیت مبارز را دنبال می‌کند

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - حجت الاسلام مصباحی مقدم گفت:تا انتخاب رییس جدید جامعه روحانیت مبارز آیت الله موحدی کرمانی کارها را دنبال می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا،مصباحی مقدم، نماینده مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم ۱۳ آبان با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: پیام مذاکرات این است که براساس مصالح ملی و برای حفظ دستاوردهای هسته‌ای و حرکت در چارچوب رهنمودهای رهبری به حقوق حقه‌مان دست یابیم.

وی ادامه داد: اینکه می‌خواهیم تمام تحریم‌ها علیه ایران برداشته شود و در مقابل حقوق هسته‌ای‌مان تامین شود از اهداف مذاکرات هسته‌ای است.

وی درباره احتمال توافق جامع تا سوم آذر و نگاه مجلس به این توافق گفت: این توافق میان دولت‌هاست و اگر نیاز به تصویب در مجلس باشد باید قرارداد تنظیم شود و فعلا چیزی به نام قرارداد نداریم.

این نماینده مجلس همچنین درباره جانشینی آیت‌الله مهدوی کنی به عنوان رییس جامعه روحانیت مبارز گفت: جلسه‌های جامعه روحانیت هر هفته ادامه دارد و از سه‌شنبه هفته آینده جلسه‌ای داریم که در آن درباره جانشینی مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی تصمیم گیری می‌شود. اگر هم تصمیم نهایی اتخاذ نشود بحث جانشینی ایشان مدنظر است.

وی افزود: تا قبل از انتخاب رییس جدید جامعه روحانیت مبارز، آیت‌الله موحدی کرمانی کار را ادامه می‌دهند.

 

17503

نظر شما