شناسهٔ خبر: 20351691 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حریق 3 خودرو در پارکینگ مجتمع مسکونی مهار شد

سخنگوی آتش نشانی تهران از نجات 12نفر در آتش سوزی پارکینگ یک مجتمع مسکونی خبر داد

صاحب‌خبر -

حریق 3 خودرو در پارکینگ مجتمع مسکونی مهار شدجلال ملکی سخنگوی اتش نشانی تهران در گفتگو باخبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بااشاره به آتش سوزی یک مجتمع مسکونی در بلوار نیلوفر اظهار داشت: حادثه آتش سوزی در ساعت 5:47بامداد امروز در بلوار تعاون خیابان نیلوفر اعلام و 3ایستگاه اتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی ،تشک نجات و خودرو تنفسی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان 5طبقه 10 واحدی بودکه در طبقه منهای یک چنددستگاه خودرو پارک بود، ادامه داد:زمانی که اتش نشانان به محل حادثه رسیدند 1 خودرو سمند،1 ام وی ام و405 در پارکینگ کاملا شعله ور شده بودند و آتش به یک دستگاه 206 هم سرایت کرده و درحال گسترش بود.

وی با بیان اینکه خسارات جزئی به چند انباری در پارکینگ وارد شده بود، افزود:دودبسیار غلیظی طبقات بالایی را فرا گرفته بود و تعدادی از ساکنان محبوس شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت:آتش نشانان هم زمان باخاموش کردن آتش به طبقات بالا برای نجات ساکنان رفتند و دراولین اقدام درب پشت بام را باز کرده وتعدادی از ساکنان را به پشت بام انتقال دادند که از پشت بام ملک مجاور خارج شدند و تعدادی را هم از طریق راه پله ها به سلامت خارج کردند.

ملکی گفت:در نهات آتش نشانان 12نفر را نجات و فقط یک اقای که مسن دچار دود گرفتگی شده بود را تحویل عوامل اورژانش دادند، وپس از ایمن سازی حادثه ، عملیات در ساعت 7:36 پایان یافت.

انتهای پیام/

نظر شما