شناسهٔ خبر: 20285826 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف و ضبط 285 هزار نخ سیگار قاچاق خارجی در پارس‌آباد

بیش از ۲۸۵ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در شهرستان پارس آباد کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ حسین بهمنی فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد افزود: به دنبال کسب خبر از منابع مردمی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی سیگار خارجی در یکی از محلات شهرستان پارس‌آباد، بلافاصله ماموران انتظامی با هماهنگی دستگاه قضایی وارد عمل شده و توانستند بیش از 285 هزار نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط کنند که در این ارتباط یک نفر قاچاقچی دستگیر و متهم به همراه اموال مکشوفه تحویل مراجع قضایی شد.

وی گفت: پس از کشف این میزان سیگار قاچاق، برای متهم، پرونده مباشرت در قاچاق کالا تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد و در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی این شهرستان مورد رسیدگی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: ارزش سیگار قاچاق کشف شده 700 میلیون ریال است که این قاچاقچی سیگارهای قاچاق را از استان همجوار وارد پارس‌آباد کرده و قصد داشت آن‌ها را در این شهرستان به فروش برساند که خوشبختانه این اقدام ناتمام ماند و به مجازات اعمال خود رسید.

سرهنگ بهمنی گفت: با توجه به قرار گرفتن در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال انتظار ما  از شهروندان این است که در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق، با مرکز فوریت‌های پلیس 110 تماس بگیرند تا در سریع‌ترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری قاچاقچیان اقدام شود.

 

انتهای پیام/ع

کشف سیگار قاچاق خارجی

 

نظر شما