شناسهٔ خبر: 19985781 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

با حضور مدیر عامل برپا شد؛

برگزاری نخستین جلسه شورای اطلاع‌رسانی شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان

نخستین جلسه شورای اطلاع‌رسانی شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با حضور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان و اعضای این شورا برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از رشت، احمد علی شهیدی در این نشست، اظهار کرد: اطلاع‌رسانی جزو پر اهمیت‌ترین کارهای هر سازمان به خصوص شرکت شهرک‌های صنعتی است و ما نیز به دنبال حضور پررنگ در رسانه‌ها هستیم.

وی افزود:‌ در کنار استفاده‌ای که از ظرفیت اطلاع رسانی رسانه‌ها می بریم باید از نقد رسانه‌ای نیز بهره لازم را ببریم چرا که با انکار مشکلات راه به جایی نخواهیم برد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، با اشاره به اهمیت تشکیل شورای اطلاع رسانی گفت:‌ شورای اطلاع‌رسانی می‌تواند با برگزاری جلسات منظم و ارایه پیشنهادات، همکاری و ارتباط دو سویه خود با رسانه ها آگاهی مردم را به محصولات تولید داخل افزایش دهد.

وی افزود: اگر صدا و سیما یک برنامه منظم را در زمان پیک بازدید تلویزیون به صنعت و تولید ملی اختصاص دهد قطعا صنعتگران نیز از حضور و حمایت از آن استقبال خواهند کرد.

شهیدی بر لزوم استفاده از ظرفیت نشریات در ارایه تحلیل‌های خوب نسبت به تولید و صنعت تاکید کرد و افزود: اطلاعات دقیق باید به صورت شفاف در اختیار رسانه‌ها گذاشته شود تا در تحلیل‌های نشریات مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان  گفت: شورای اطلاع رسانی باید در جهت تقویت شهرک های صنعتی و امیدبخشی به مردم در قالب‌های مختلف و متنوع انعکاس خدمات نظام و دولت گام بردارد.

وی اظهار داشت: تشکیل شورای اطلاع رسانی در سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و به دنبال آن در شرکت های استانی اقدامی ارزشمند در جهت تقویت فعالیت های اطلاع رسانی بوده است.

به گفته وی توانمندی ها وظرفیت های خوبی در شهرک ها و نواحی صنعتی وجود دارد که این شورا می تواند در جهت معرفی آن ، برنامه های لازم را در دستور کار خود قرار دهد.

در پایان این نشست اعضای شورای اطلاع رسانی شرکت شهرک های صنعتی گیلان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را در حوزه های اطلاع رسانی، تبلیغات و راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی بیان کردند.

نظر شما