شناسهٔ خبر: 19718625 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

برقراری انضباط شهری مراسم ارتحال با ٤٠٠ نیروی شهربان

مدیرعامل شهربان شهرداری تهران از برقراری انضباط شهری بیست و هشتمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در راستای آسایش زائران و حفظ شأن این مراسم معنوی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالقاسم چیذری با بیان اینکه مسئولیت برقراری نظم و انضباط در بیست و هشتمین مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) با شهربان شهرداری تهران است،  گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و پهنه بندی کارشناسانه فضای محیطی حرم مطهر امام(ره) و بزرگراه های اطراف، نظم و انضباط شهری و محیطی شایسته این مراسم معنوی از یک روز قبل از مراسم، برقرار خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال در ایام برگزاری این مراسم از بساط گستری در محوطه حرم مطهر و اطراف و معابر اصلی جلوگیری خواهد شد، افزود: شهربان شهرداری تهران به عنوان متولی و مسئول برقراری انضباط شهری مراسم ارتحال در فرایندی هماهنگ با دیگر ارگانهای خدمتگزار در این مراسم، تمام تلاش خود را جهت حفظ آسایش زائران حضرت روح الله(ره) به کار خواهد گرفت.

چیذری گفت: در بیست و هفتمین مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، ۴۰۰ نیروی انضباط شهری با ۵۰ دستگاه خودرو و ۵۰ دستگاه موتورسیکلت، انجام وظیفه خواهند کرد.

مدیرعامل شهربان خاطرنشان کرد: اجرای طرح "مشارکت شهروندی-انضباط شهری"، رفع سدمعبر و جمع آوری بساط گستران برای آسایش زائران و پیشگیری از ازدحام جمعیت، راهنمایی شهروندان و هدایت خودروها برای جلوگیری از سدمعبر و ترافیک و نیز، گشت زنی و حضور مستمر در پهنه های مشخص شده برای انجام وظایف محوله در برقراری انضباط شهری از جمله اقدامات شهربان در مراسم ارتحال امسال خواهد بود.

نظر شما