شناسهٔ خبر: 19599012 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

آغاز طرح ۱۴۵۱ در کانون های مساجد استان کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه، گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان اجرای گسترده ترین طرح قرآنی کشور در مساجد شهری و روستایی شروع شد.

صاحب‌خبر -

طیب صفری مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه، با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الله و بهار قرآن، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: طرح قرآنی 1451 از شنبه(6 خرداد) مصادف با اولین روز از ماه مبارک رمضان در کانون های مساجد منطق شهری و روستایی استان کرمانشاه آغاز شد.

 

وی هدف از برگزاری این طرح را تشویق وترغیب عموم علاقمندان، جهت انس با آیات قرآن کریم، زمینه سازی جهت دست یابی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت 10میلیون حافظ قرآن، گفتمان سازی و تدبر درقرآن کریم و مشارکت و هم افزایی در اجرای برنامه های قرآنی با سایر نهادها و دستگاه های قرآنی برشمرد.

 

صفری، اظهار کرد: طرح قرآنی 1451 بامحوریت سوره مبارکه ملک و سوره مبارکه واقعه طی مدت سه ماه اجرا می شود.

 

وی کانون های فرهنگی هنری مساجد به ویژه مراکز خانه نور را مجریان این طرح برشمرد و ابراز کرد: دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه این طرح را با همکاری کانون تخصصی مهدویت با تشکیل 46 کلاس آموزشی برگزار می کند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه، محتوای آموزشی این طرح را روخوانی و روان خوانی، حفظ و مفاهیم سوره ملک و واقعه اعلام کرد و گفت: در طول ماه مبارک رمضان آیات 1 تا 30 سوره ملک به مخاطبان آموزش داده می شود.

 

وی عنوان کرد: جلسات آموزشی سوره مبارکه واقعه نیز از (7 تیر) تا (26 مرداد) برگزار می شود و در نهایت آزمون از شرکت کنندگان در طرح به عمل می آید.  

 

نظر شما