شناسهٔ خبر: 19373152 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

زیدان: زمان بازگشت گرت بیل معلوم نیست

سرمربی تیم رئال مادرید گفت: زمان بازگشت گرت بیل مشخص نیست و نمی توان درباره حضورش در فینال لیگ قهرمانان اروپا اظهار نظر کرد.

صاحب‌خبر -
زیدان: زمان بازگشت گرت بیل معلوم نیستبه گزارش اختصاصی خبرنگار خبرگزاری صداوسیما و به نقل از کالچونیوز؛ در حالیکه چند هفته‌ای تا شروع فینال لیگ قهرمانان اروپا میان تیم‌های رئال مادرید و یوونتوس باقی نمانده است هنوز تکلیف گرت بیل مهاجم تیم رئال مادرید معلوم نیست. مصدومیت او از ناحیه پای چپ هنوز برطرف نشده است و هیچکس نمی‌داند که آیا این بازیکن می‌تواند تیم را در فینال لیگ قهرمانان همراهی کند یا نه!

زین الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: در حال رصد کردن شرایط فیزیکی گرت بیل هستیم و هر روز شرایط آمادگی اش را با توجه به مصدومیتی که دارد رصد می‌کنیم. او بطور اختصاصی در باشگاه تمرین می‌کند و در تلاش است تا بر مصدومیتش غلبه کند. به علت مصدومیت او در شرایطی نیست که بتواند در کنار بقیه اعضای تیم تمرین کند. من هم نمی‌توانم زمان درستی برای بازگشت این بازیکن اعلام کنم. امیدوارم که او هرچه زودتر به شرایط ایده ال بازگردد و بتواند تیم را در مسابقات مهم پیش رو همراهی کند.

فینال لیگ قهرمانان اروپا 13 خرداد در کاردیف میان تیم های رئال مادرید و یوونتوس برگزار می شود.

نظر شما