شناسهٔ خبر: 19341096 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

سازنده بازی Ori: به احتمال ۹۹ درصد بازی Bloodborne 2 در رویداد E3 2017 رونمایی خواهد شد

بنابر اظهارات سازنده بازی Ori، از عنوان موردانتظار Bloodborne 2 در رویداد E3 2017 رونمایی خواهد شد. ماهم امیدواریم این ادعا درست باشد، چه کسی دوست ندارد به تجربه دنباله جدیدی از یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ بپردازد؟

صاحب‌خبر -
سازنده بازی Ori: به احتمال ۹۹ درصد بازی Bloodborne 2 در رویداد E3 2017 رونمایی خواهد شد

بنابر اظهارات سازنده بازی Ori، از عنوان موردانتظار Bloodborne 2 در رویداد E3 2017 رونمایی خواهد شد. ماهم امیدواریم این ادعا درست باشد، چه کسی دوست ندارد به تجربه دنباله جدیدی از یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ بپردازد؟

بنیان گذار و کارگردان استودیوی بازیسازی Moon، استودیویی که ساخت بازی موفقی همچون Ori and the Blind Forest را در کارنامه خود دارد، به‌تازگی اشاراتی به زمان معرفی بازی Bloodborne 2 داشته است.

آقای Thomas Mahler معمولا فعالیت زیادی در انجمن NeoGaf دارد و نظرات خود را راجع به موضوعات مختلف در این انجمن همواره بیان می‌کند. او به‌تازگی پست جدیدی را در تاپیکی با عنوان ” آیا به نظر شما شاهد معرفی بازی Bloodborne 2 در رویداد E3 2017 خواهیم بود؟ ” ارسال کرده است، Mahler در واکنش به سوال این تاپیک عنوان کرده است:

من به احتمال ۹۹ درصد مطمعنم که ما این بازی را می‌بینیم :).

با در نظر گرفتن این موضوع که Mahler در صنعت بازیسازی مشغول به کار است و ارسال این پست با اطمینان بالا ( به همراه شکلک لبخند ) می‌توانیم به این نتیجه برسیم که شاید او اطلاعاتی دارد و چیزهایی می‌داند که ما هنوز نمی‌دانیم هرچند شاید نظر او فقط در حد یک حدس و گمان قوی بوده است.

بازی Bloodborne توسط شرکت بازیسازی From Software در سال ۲۰۱۵ منتشر شده بود و توانست با نظرات و واکنش‌های بسیار مثبتی از سوی بازیبازان و منتقدان روبرو شود، از زمان عرضه بازی همواره طرفداران در انتظار معرفی نسخه جدیدی از این سری بوده‌اند. به هر حال در این مقطع استودیوی ژاپنی مشغول کار بر روی پروژه‌های جدیدی می‌باشد البته هنوز چیزی در این رابطه تایید نشده است.

با توجه به این که بازی Bloodborne از نظر فروش بسیار موفق عمل کرده بود، معرفی نسخه جدید این سری می‌تواند شرکت سازنده را به موفقیت عظیمی در زمینه تجاری برساند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا از بازی Bloodborne 2 در رویداد E3 2017 رونمایی خواهد شد یا خیر؟

برچسب‌ها:

نظر شما