شناسهٔ خبر: 1929160 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر اصفهان خبر داد:

کاهش ۱۱ درصدی سرقت در خمینی شهر اصفهان

با اجرای طرح قرارگاه مبارزه با سرقت استان اصفهان و تلاش شبانه روزی ماموران پلیس شهرستان خمینی شهر، میزان وقوع سرقت دراین شهرستان ۱۱ درصد کاهش یافت.

صاحب‌خبر -

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر اصفهان گفت: در یک ماه گذشته با اجرای طرح‌های ویژه در قرارگاه مبارزه با سرقت و اقدامات تخصصی در زمینه پیشگیری از وقوع جرم، میزان وقوع سرقت ۱۱ درصد کاهش داشته که در این میان سرقت اماکن خصوصی، اتومبیل و موتورسیکلت به ترتیب با۴۱، ۲۰ و ۳۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز کاهش داشته است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سرهنگ احمدی با اشاره به افزایش ۴ درصدی کشف انواع سرقت، افزود: در این رابطه با کشف ۲۵۰ درصدی سرقت احشام، رشد۶۳درصدی کشف سرقت اماکن خصوصی، افزایش کشف ۷۰۰درصدی سرقت مغازه و رشد ۴۰درصدی کشف سرقت منزل نسبت به مدت مشابه سال قبل روبرو بودیم که خوشبختانه با جدیت و قاطعیت ماموران سارقانی که در این سرقت‌ها دست داشتند نیز دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر، امنیت را مهم‌ترین شاخصه و زیر ساخت فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد و گفت: پلیس به دنبال این است تا با پیشگیری و کاهش سرقت‌های خرد امنیت و احساس امنیت را در جامعه به صورت مطلوب ایجاد کرده و زمینه فعالیت روزمره مردم را در سایه امنیت و آرامش را فراهم کند.

نظر شما