شناسهٔ خبر: 1928890 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امینی هرندی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

مراجع قضایی به جریان‌سازی رسانه‌ای در مورد اسیدپاشی‌ها پایان دهند

دبیر کل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان: وقتی اتفاقاتی مانند اسیدپاشی در کشور روی‌ می‌دهد رسانه‌های داخلی نباید همراستا با رسانه‌های خارجی به بزرگنمایی آن بپردازند.

صاحب‌خبر -
"محمدحسین امینی هرندی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در رابطه با موضوع اسیدپاشی در استان اصفهان اظهار داشت: این موضوع در حال تبدیل به یک موضوع امنیتی در کشور است و جدای از اصل موضوع که اهمیت زیادی دارد وضعیت اطلاع‌رسانی و خط مشی خبرگزاری‌ها است.

دبیر کل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان اضافه کرد: وقتی چنین اتفاقاتی در کشور روی می‌دهد جهت‌گیری خصمانه شبکه‌های معاند امری بدیهی است.
 
وی با بیان اینکه بزرگنمایی چنین وقایعی از سوی رسانه‌های داخلی جای تأسف دارد، تصریح کرد: از مراجع قضایی توقع می‌رود که به چنین جریان‌سازی‌هایی پایان داده و با کسانی که اینگونه بزرگنمایی‌‌ها را انجام می‌دهند، برخورد جدی صورت گیرد.

دبیر کل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان با اشاره به اینکه مورد اسید پاشی در اصفهان تنها4 مورد روی داده است تصریح کرد: البته این موضوع اتفاقی بزرگ است اما رسانه‌های داخل باید مراقبت کنند تا با بزرگ‌نمایی به این قبیل اتفاقات دامن نزنند.
 
انتهای پیام/

نظر شما