شناسهٔ خبر: 1926205 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان زنجان تاکید کرد:

بینش هوشمندانه، منش فرهنگی و کنش دانش بنیان؛ رویکرد حراست آموزش و پرورش

رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان زنجان گفتمان حراست را بر مبنای تفکر، تدبر و برنامه‌ریزی دانست.

صاحب‌خبر -

رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: حراست حرفه‌ای هم حرکت دارد و هم محرک است. چون همه را امین خود می‌داند، راهکار ارائه می‌دهد و کلان نگر و اثر گذار و تصمیم ساز است و برای موفقیت در دنیای معاصر و همگام شدن با تحولات فرهنگی نمی‌توان با حراست سنتی به نتایج مطلوب دست یافت.

به گزارش ایلنا از زنجان، نعمت اله محمدی، رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان زنجان، رویکرد جدید حراست را، بینش هوشمندانه، منش فرهنگی و کنش دانش بنیان دانست و اظهار داشت: در حراستی که با رویکرد فوق پایه ریزی شده است باید پویایی حکمفرما باشد و گفتمان خود را بر مبنای تفکر، تدبر و برنامه ریزی استوار سازد چرا که در گفتگو، منطق و اقناع سازی مطرح است.

محمدی با اشاره به ویژگی‌های حراست حرفه‌ای در مقابل حراست سنتی، گفت: حراست حرفه‌ای هم حرکت دارد و هم محرک است چون همه را امین خود می‌داند، راهکار ارائه می‌دهد و کلان نگر و اثر گذار و تصمیم ساز است و برای موفقیت در دنیای معاصر و همگام شدن با تحولات فرهنگی نمی‌توان با حراست سنتی به نتایج مطلوب دست یافت.

این مقام مسئول، آموزش و پرورش را یکی از پاک‌ترین نهادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته، اظهار داشت: حراست‌ها باید تاثیرگذار باشند و حراستی که تاثیرگذار نباشد، ضد حراست است.

محمدی در ادامه افزود: ما بدنبال امنیت فرهنگی هستیم و برداشت ما از حراست، حرمت نهادن به انسان‌ها، تلاش برای کسب رضایتمندی خدا و خلق خدا، اعتماد سازی و ایجاد و افزایش امنیت فرهنگی، سالم سازی و سلامت نگه داشتن محیط فرهنگ است و در این راه از همه همکاران محترم می‌خواهیم تا با پیشنهادات و انتقادات سازنده خود ما را در رسیدن به این مهم و تحقق منویات مقام معظم رهبری یاری و مساعدت کنند.

رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان زنجان در پایان سخنان خود گفت: مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش از سوی سازمان حراست کل کشور به عنوان «حراست بر‌تر» برگزیده شده است.

نظر شما