شناسهٔ خبر: 19250578 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

کاربران خبرآنلاین نظردادند؛ پراید چقدر می‌ارزد؟

اقتصاد > صنعت - برخی از کاربران خبرآنلاین معتقدند که «با توجه به قیمت‌ها در کیش، یک پراید یا پژو و رنو تولید داخل بیشتر از ۵ تا ۱۰میلیون تومان ارزش ندارد.»

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رکود در بازار خودرو وارد چهارمین سال خود شده است؛ به نظر می‌رسید بی‌رمقی بازار، قیمت‌ها را در بازار پایین آورد، اما تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده و حتی در این مدت در برخی خودروها شاهد رشد قیمت‌ها بودیم. با توجه به چنین شرایطی، این سوال مطرح است که تا چه اندازه قیمت خودرو در بازار واقعی است؟ کاربران خبرآنلاین معتقدند «کیفیت خودروها به هیچ‌وجه با قیمت‌ها متناسب نیست.»

یکی از کاربران خبرآنلاین که نام خود را «ساکن کیش» عنوان کرده، نوشته است: «با توجه به قیمت‌ها در کیش، یک پراید یا پژو و رنو تولید داخل بیشتر از ۵ تا ۱۰میلیون تومان ارزش ندارد.»

«مازیار» نیز عنوان کرده است: «دوست عزیز وگرامی، مردم را مجبور می‌کنند که این خودروها را با این قیمت بخرند. مردم بیچاره چاره‌ای ندارند. قیمت خودروهای خارجی اگر با قیمت واقعی عرضه می‌شد، در این صورت می‌دیدید که خودروهای داخلی خریداری نداشتند.»

«فردوس توسی» یکی دیگر از کاربران خبرآنلاین تصریح کرده است: «انشاالله کاهش تعرفه واردات خودروهای کم‌مصرف خوب خارجی و ایجاد فضای رقابتی به جای رانتی اتفاق بیفتد.»

یکی از کاربران خبرآنلاین هم متذکر شده است: «اگر مردم این ماشین‌ها را نخرند، 6 ماه بعد می‌توانند همین ماشین‌ها را با یک‌سوم قیمت بخرند.»

«حامد» یکی از کاربران خبرآنلاین در ادامه نوشته است: «قیمت خودرو که واقعی نیست، ولی مهم‌تر از اون اینه که ببینیم معادل همین خودروها که در داخل تولید می‌شوند، در خارج از ایران چه قیمتی دارند. می‌بینیم که قیمت خودروهای ایرانی خیلی بیشتر از معادل‌های خارجیه که می‌تونه ناشی از بالا بودن هزینه نیروی کار یا هزینه‌های بیهوده که روی قیمت خودرو میاد، باشه. ولی مردم گناهی ندارن و اگر بازار آزاد باشه و رقابتی، خودروسازها هم کیفیت رو بالاتر می‌برند و قیمت‌ها را هم نمی‌تونند خیلی بالا بکشند، چون کسی نمیخره.»

یکی دیگر از کاربران خبرآنلاین تصریح کرده است: «ماشین‌های خارجی این‌قدر هم که در ایران گرون می‌فروشن، گرون نیست.»

کاربر دیگر خبرآنلاین نوشته است: «کیفیت خودرو‌ها با قیمت متناسب نیست.»

یکی دیگر از کاربران خبرآنلاین متذکر شده است: «به نظر من یکی از غیرواقعی‌ترین قیمت‌ها تو بازار، قیمت خودرو هست. آدم زورش میاد دسترنج چند ساله‌اش رو بده 22 میلیون یه پراید بگیره که بیشتر شبیه اسباب‌بازی هست تا ماشین. یه پراید 6 میلیون بیشتر نمی‌ارزه.»

 

35225

 

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما