شناسهٔ خبر: 1922238 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

آيت‌الله موحدي كرماني:

دبيركل جامعه روحانيت در اولين جلسه انتخاب مي‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

قائم‌مقام جامعه روحانيت مبارز گفت: پس از تشكيل اولين جلسه دبيركل مشخص مي‌شود و اگر كسي داوطلب بود و از من بهتر بود، كنار مي‌روم.

صاحب‌خبر -
قائم‌مقام جامعه روحانيت مبارز گفت: پس از تشكيل اولين جلسه دبيركل مشخص مي‌شود و اگر كسي داوطلب بود و از من بهتر بود، كنار مي‌روم.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، آيت‌الله موحدي كرماني در حاشيه ختم آيت‌الله مهدوي كني در پاسخ به سؤال خبرنگاران مبني بر انتصاب دبيركل جديد جامعه روحانيت مبارز گفت: به احترام آيت‌الله مهدوي‌كني تاكنون هيچ اقدامي براي دبيركلي انجام نشده و پس از آنكه اولين جلسه تشكيل شود، دبيركل هم مشخص مي‌شود.
امام جمعه موقت تهران در پاسخ به سؤالي مبني بر اينكه با توجه به مسئوليت شما به عنوان قائم‌مقام جامعه روحانيت اگر دبيركلي به شما پيشنهاد شود چه خواهيد كرد، گفت: اگر كسي داوطلب بود و از من بهتر بود، كنار مي‌روم.
رئيس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه كشور گفت: جايگزين مرحوم آيت‌الله مهدوي كني در جامعه روحانيت در جلسه آينده مشخص خواهد شد. حجت‌الاسلام سيدرضا تقوي، رئيس شوراي سياستگذاري ائمه‌جمعه كشور نيز در پاسخ به سؤالي در خصوص ادامه برگزاري جلسات همگرايي اصولگرايان گفت: مشكلي در اين زمينه نداريم و بر حسب ضرورت، جلساتي نيز در آينده در اين راستا برگزار خواهد شد.
وي در پاسخ به سؤالي در خصوص نقش آيت‌الله مصباح‌يزدي در به وحدت رسيدن اصولگرايان گفت: آقاي مصباح‌يزدي يكي از شخصيت‌هاي برجسته روحانيت است و ما از مشورت‌ها و رهنمودهاي ايشان بهره مي‌گيريم.
سرپرست جامعه روحانیت مبارز در خصوص زمان جلسه آینده وحدت اصول‌گرایان، تصریح کرد: هنوز زمانی برای این جلسات تعیین نشده، اما بدیهی است که اگر اصولگرایان موفق به وحدت شوند به توفیق بزرگی دست یافته‌اند و این جریان با قوت دنبال می‌شود.

نظر شما