شناسهٔ خبر: 1917743 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

لاریجانی در گفتگوی اختصاصی با "خبرگزاری دانشجو":

تبلیغات غرب این تردید را ایجاد می‌کند که شاید اسیدپاشی توطئه‌ای از سوی خودشان باشد/ برخورد دستگاه‌های امنیتی و قوه قضائیه با مسببان این پروژه

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: به نظرم تبلیغاتی که غرب در مسئله اسیدپاشی راه انداخته، این تردید و شک را ایجاد می‌کند که شاید توطئه از سوی خودشان باشد و اگر این مسئله صحت داشته باشد با آنها برخورد قاطعی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

محمدجواد لاریجانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دانشگاه "خبرگزاری دانشجو"، درباره اسیدپاشی‌های اخیر اظهار داشت: ملت ما آگاه و بصیر است و از این گونه جوسازی ها زیاد می‌باشد و قطعا این مسئله جنایتی است که در کشور ما اتفاق افتاده است.

 

وی افزود: مشابه و حتی بدتر از این اسیدپاشی نیز وجود داشته که دستگاه‌های امنیتی و قوه قضاییه با آن برخورد جدی می‌کنند.

 

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه تصریح کرد: به نظرم تبلیغاتی که غرب در مسئله اسیدپاشی راه انداخته است این تردید و شک را ایجاد می‌کند که شاید این امر توطئه ای از سوی خودشان باشد و اگر این مسئله صحت داشته باشد با آنها برخورد قاطعی خواهد شد.

 

لاریجانی درباره تصویب قانون امر به معروف با توجه اسیدپاشی اخیر گفت: مسئله اسیدپاشی ربطی به قانون امر به معروف و نهی از منکر ندارد و دولت و مجلس موظف هستند تا براساس قانون اساسی این قانون را که از مسلمات دین اسلام و همه فرق است تصویب کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: ان شاالله قانون امر به معروف به نحو احسن تصویب می‌شود و موجب تجربه جدیدی در حوزه مدنی خواهد شد.

نظر شما