شناسهٔ خبر: 19156475 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتخابات شوراهای اسلامی شهر گرگان به صورت کاملا الکترونیکی برگزار می‌شود

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان گرگان از اعلام آمادگی برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در شهر گرگان خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار   گروه استان های   باشگاه خبرنگاران جوان  از  گرگان ؛و به نقل از روابط عمومی فرمانداری گرگان، سیدعباس حسینی اظهار داشت: به منظور تسهیل در روند انتخابات و رأی‎گیری افراد از سوی ستاد انتخابات کشور در شهرهایی که تعداد 7نفر به بالاعضو شورای شهر دارند، همه مراحل انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‎شود که در استان گلستان نیز 4 شهر درنظر گرفته شده و گرگان هم شامل آن است.
 
فرماندار شهرستان گرگان تصریح کرد: از 9 اردیبهشت مانور برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شده و تا 26 اردیبهشت ادامه خواهد داشت و در این مدت زمانی، برای آشنایی بیشتر شهروندان مکان‎های پرتردد درنظر گرفته شده تا همه مراحل انتخابات بصورت واقعی شبیه‎سازی و اجرا شود.

حسینی با اشاره به اهمیت دستگاه‎های احراز هویت در این دوره اظهار داشت: یکی از مزایای استفاده از دستگاه احراز هویت این است که در مدت چند ثانیه اطلاعات فرد بصورت آنلاین نمایش داده خواهد شد و سرعت عمل نیز بالا است.

فرماندار شهرستان گرگان تصریح کرد: برای همه مکان‎های اخذ رأی در شهرستان گرگان دستگاه  احراز هویت درنظر گرفته شده و در روستاها و انتخابات ریاست جمهوری بصورت دستی و تعرفه‎ای برگزار می‎شود.

وی همچنین با تبریک سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم گفت: حضور فعال معلمان، اساتید، دانشجویان، دانش‌آموزان، رأی اولی‎ها و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، عزت، افتخار و سربلندی کشور در عرصه جهانی را به دنبال خواهد داشت.

فرماندار گرگان یادآور شد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، عزت، افتخار و سربلندی کشور در عرصه جهانی را به دنبال داشته و از جوانان به عنوان آینده‎سازان ایران اسلامی و همچنین جامعه فرهنگی استان انتظار می‎رود به عنوان یک مسئولیت اجتماعی انقلابی در جهت حضور حداکثری در پای صندوق‎های رای اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/پ

نظر شما