شناسهٔ خبر: 1901795 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

شیراز، آماده برگزاری هفتمین جشنواره وبلاگ نویسی و نشریات تجربی مساجد کشور می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس از آمادگی شیراز برای میزبانی برگزاری هفتمین جشنواره وبلاگ نویسی و نشریات تجربی مساجد کشور خبر داد و گفت: این جشنواره با عنوان "محراب قلم" ویژه اعضای کانون های مساجد فارس برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام غلامحسین نیازی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس امروز (3آبان) در جلسه هماهنگی برگزاری هفتمین جشنواره وبلاگ نویسی و نشریات تجربی مساجد کشور به میزبانی شیراز، گفت: با توجه به فضای رسانه ای در جهان امروز و اهمیت نشریات نوشتاری، شنیداری و الکترونیکی لزوم ورود جوانان مذهبی و ارزشی به فضای مطبوعات احساس می شود.

 

مسئول نمایندگی خبرگزاری شبستان در فارس در ادامه تاکید کرد: برای نشر فرهنگ اسلامی، آموزه های دینی و ارزش ناب الهی باید با برنامه ریزی های دقیق آموزش، هدایت و حمایت اعضای کانون های مساجد و بچه های مسجدی را مجهز کرد تا در این عرصه ها نیز ورود پیدا کنند.

 

حجت الاسلام نیازی اعضای کانون های مساجد را پیشگامان جهاد فرهنگی و جهادگران جبهه جنگ نرم دانست و تاکید کرد: با شناسایی استعداد های موجود در کانون های مساجد از طریق برگزاری جشنواره ها  باید آنها را ترغیب کرد و با این وسایل ارتباط جمعی آشنا کرد.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس از آمادگی شیراز برای میزبانی برگزاری هفتمین جشنواره وبلاگ نویسی و نشریات تجربی مساجد کشور خبر داد و گفت: این جشنواره با عنوان "محراب قلم" ویژه اعضای کانون های مساجد فارس برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره هایی نظیر هفتمین جشنواره وبلاگ نویسی و نشریات تجربی مساجد می تواند در آشنا کردن، آموزش و تشویق بچه های مسجدی به فعالیت در این عرصه ها کمک کند تا با مسلح شدن به علم، آگاهی و بصیرت و انتشار علوم اسلامی به وسیله نشریات و همچنین فعالیت در فضای مجازی بپردازند.

 

خاطرنشان می شود: جلسه هماهنگی برگزاری هفتمین جشنواره وبلاگ نویسی و نشریات تجربی مساجد در شیراز با حضور مجتبی میرزائی نسب، مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره های فرهنگی و هنری جوانان مساجد کشور، عنایت الله زمانی فرد، معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

 

پایان پیام/

نظر شما