شناسهٔ خبر: 19012338 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نیمار غایب بزرگ دیدار امشب ال کلاسیکو

تهران- ایرنا- براساس تصمیم نهایی باشگاه بارسلونا مهاجم برزیلی آبی اناری ها در دیدار امشب ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید به میدان نخواهد رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از خبرگزاری فرانسه، رئال مادرید امشب در سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا است. بارسلونا باید در این دیدار پیروز شود تا شانس قهرمانی لالیگا را حفظ کند.
براساس اخبار منتشر شده قبلی، ستاره برزیلی بارسلونا قرار بود با وجود محرومیت در این بازی، آبی اناری ها را در سفر به مادرید همراهی کند. بارسلونا خواستار حضور نیمار در این دیدار سرنوشت ساز بود.
نیمار در دیدار روز 19 فروردین مقابل مالاگا به علت دریافت دو کارت زرد از بازی اخراج شد و یک جلسه محرومیت دریافت کرد. او بعد از آن به علت رفتار نامناسب با داور چهارم بازی دو جلسه دیگر محروم شد.
بارسلونا روز جمعه به محرومیت نیمار اعتراض کرد.
دادگاه عالی ورزش اسپانیا قرار بود دیروز برای رسیدگی به پرونده جلسه اضطراری برگزار کند، ولی اینگونه نشد و تاکید کرد که نیمار نمی تواند در دیدار امشب بازی کند. علاوه بر آن باشگاه بارسلونا درصورتی که نیمار را در سانتیاگو برنابئو به میدان بفرستد، با خطر محرومیت روبرو می شود.
بارسلونا نیز در آستانه دیدار ال کلاسیکو امشب اعلام کرد در فاصله 12 ساعت تا شروع بازی، باشگاه تصمیم گرفت نیمار را به تیم دعوت نکند.
لوییس انریکه سرمربی بارسلونا روز شنبه در یک نشست خبری گفت که با نیمار یا بدون نیمار برای این دیدار آماده است و از رویکرد باشگاه در مورد این پرونده حمایت کرد. با این حال وی نگفت که نسبت به نتیجه این پرونده خوشبین است یا خیر.
بارسلونا در حالی به پایتخت اسپانیا سفر می کند که با 72 امتیاز و سه امتیاز کمتر از رئال مادرید در مکان دوم جدول لالیگا قرار دارد. شکست بارسلونا برابر شاگردان زین الدین زیدان موجب می شود که فاصله آنها شش امتیازی شود. پنج بازی تا پایان فصل رقابتهای لالیگا باقی مانده است.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1210 **1584
مترجم - زهرا کورهلی*انتشاردهنده:مولوی

انتهای پیام /*

نظر شما