شناسهٔ خبر: 18970248 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همایش آموزشی اعضای هیئتهای نظارت گلستان برای انتخابات ریاست جمهوری

همایش توجیهی ، آموزشی اعضای هیئتهای نظارت استان گلستان برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری امروز در گرگان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما ، رییس دفتر هیات نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در گلستان گفت : در این همایش بیش از 60 نفر از اعضا ی هیئتهای نظارت استان ، شهرستانها و بخشهای مختلف با آخرین تدابیر ، مهارتها و  تصمیات نظارتی شورای نگهبان برای نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری آشنا شدند.همایش آموزشی اعضای هیئتهای نظارت گلستان برای انتخابات ریاست جمهوری

عیسی غلامی افزود : هم افزایی و وحدت رویه اعضای هیئت نظارت،  بخشها و شهرستانها با استان در انتخابات ریاست جمهوری  از اهداف برگزاری این همایش توجیهی آموزشی بود.

او افزود : با توجه به اعلام 6 نفر ازواجدان شرایط نامزدی  ریاست جمهوری از سوی وزارت کشور ، بررسی نظارت بر تبلیغات انتخابات و ستادهای آنها و توانمندیها و نظارت موثر شورای نگهبان در این همایش از دیگر برنامه های این همایش بود.

رییس دفتر هیات نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در گلستان گفت: بر اساس پیش بینی های اولیه  بیش از یکهزارو 625 شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است و درهمه بخشها و شهرستانها ی گلستان هیئتهای سه نفره نظارت بر انتخابات که منصوب شورای نگهبان هستند هم تعیین و توجیه شده اند.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت برگزار می شود.

نظر شما