شناسهٔ خبر: 18896290 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی:

۷۱ روستای خراسان جنوبی گاز رسانی شد

بیرجند- مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از گازرسانی به ۷۱ روستای استان طی سال گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید دشتی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران  با اشاره به اقدامات موثر در گاز رسانی به شهرها و روستاهای استان طی سال گذشته اظهارکرد: ۱۰۰ پروژه گاز رسانی طی سال ۹۵ در استان افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین ۶۰پروژه گاز رسانی در سال ۹۵ عملیات اجرایی آن آغاز شد.

 وی  با بیان اینکه در سال گذشته ۷۱ روستا و چهار شهر استان از نعمت گاز برخوردار شدند، گفت: اعتباری بالغ بر هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال برای این پروژه های هزینه شد.

 وی با بیان اینکه ۱۷ هزار و مشترک در سال گذشته از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند، ادامه داد: ۱۸۹کیلومتر خط انتقال و ۸۶۴ کیلومترشبکه تغذیه برای گاز رسانی به مردم استان طی سال گذشته اجرا شده است.

دشتی با اشاره به اینکه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال از پروژه های گازرسانی سال گذشته در سفر رئیس جمهور مورد بهره برداری قرار گرفت، عنوان کرد: خط انتقال گاز قائن- اسفدن- حاجی آباد، شبکه تغذیه و توزیع گاز شهر حاجی آباد و  شهر اسفدن و پروژه گازرسانی به ۳۵ روستا در سفر رئیس جمهور به استان افتتاح شد.

 وی با بیان اینکه تا کنون ۲۱ شهر و ۲۰۳ روستای خراسان جنوبی گاز رسانی شده است، گفت: ۹۲ درصد خانوار شهری و ۳۵ درصد خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی عنوان کرد: عملیات گازرسانی به  ۵ شهر و ۹۶ روستای استان نیز در حال اجرا است.

نظر شما