شناسهٔ خبر: 51096309 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل شرکت گاز گلستان خبرداد؛

گازرسانی به ۸ روستای آزادشهر با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان

گرگان- مدیر عامل شرکت گاز گلستان از اجرای عملیات گازرسانی به هشت روستای آزادشهر با اعتباری بیش از ۲۵ میلیارد تومان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی طالبی بعدازظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از عملیات گازرسانی به هشت روستای آزادشهر اظهارکرد: عملیات گازرسانی به روستاهای نرگس چال، حاجی آباد، معصوم آباد، قشلاق، اسلام آباد، وطن، مریم آباد و رودبار شهرستان آزادشهر با اعتباری بیش از ۲۵ میلیارد تومان در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان با اشاره به اینکه با اتمام این پروژه هزار خانوار در این شهرستان از نعمت گاز برخوردار می شوند، افزود: پیمانکار این پروژه انتخاب شده و به سرعت در حال پیشرفت است که امیدواریم تا قبل از زمستان سال آینده شاهد بهره برداری عملیات گاز رسانی برای این روستاها باشیم.

طالبی ادامه داد: در حال حاضر ۶۱۵ هزار مشترک گاز در استان گلستان وجود دارد و برنامه داریم تا با اجرای عملیات گاز رسانی به ۲۰ روستای که از نعمت گاز برخوردار نیستند ۲۰ تا ۲۵ هزار مشترک جدید را به این مجموعه اضافه کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان با بیان اینکه تراز استان گلستان در گازرسانی به هم استانی ها از سطح کشور بالاتر است، گفت: بیش از ۹۸ درصد جمعیت این استان از نعمت گاز برخوردار هستند که میانگین این رقم در سطح کشور ۹۲ درصد است و گلستان از این لحاظ در ردیف استان های سبز قرار دارد.

نظر شما